31 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142402

پاکداشت طبیعت در سطح ملی برگزار شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پاکداشت طبیعت در سطح ملی برگزار شود


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه پاکداشت طبیعت باید به حرکتی ملی تبدیل شود، گفت: بیش از ۹۰ درصد آلودگی‌های زیست محیطی حاصل رفتار ناصحیح و غیراصولی ما با طبیعت است.
حمیدرضا عسگری‌مورودی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح پاکداشت طبیعت استان البرز که بعد از ظهر امروز با حضور مدیرکل صدا و سیمای البرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و عضو شورای شهر کرج در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، اظهار داشت: این اقدام شایسته با روحیه جهادی برگزار شد که شایسته تقدیر و تشکر است.
وی افزود: مسائل زیست محیطی یکی از چالش‌های جدی جامعه و کشور محسوب می‌شود که در آینده نه چندان دور این امر ضرورت بیشتری می‌یابد. مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد آلودگی‌های زیست محیطی حاصل رفتار ناصحیح و غیراصولی ما با طبیعت است، گفت: طبیعت و محیط زیست انتقام این رفتار را از انسان‌ها می‌گیرند.وی خاطر نشان کرد: بارش و طغیان رودخانه که در هفته‌های گذشته اتفاق افتاد و خسارات زیادی وارد کرد، جلوه‌ای از این انتقام گیری بود. عسگری با اشاره به اینکه حرکت بسیار ارزشمندی انجام شد، تصریح کرد: این کار می‌تواند نقطه آغازی برای ادامه چنین فعالیت‌هایی باشد و در سطح وسیع‌تری انجام شود.وی با بیان اینکه این حرکت باید به حرکتی ملی تبدیل شود، اظهار داشت: باید با طبیعت مهربان‌تر و اصولی‌تر برخورد کنیم تا با مشکلات این‌چنینی که هم‌اکنون با آن دست به گریبان هستیم روبه‌رو نشویم.


منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود