5 خرداد 1394
شماره خبر: 142739

جلسه هیئت مدیره تعاونی دهیاری های بخش آسارا با حضور بخشدار آسارا برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسه هیئت مدیره تعاونی دهیاری های بخش آسارا با حضور بخشدار آسارا برگزار شد


جلسه هیئت مدیره تعاونی دهیاری های بخش آسارا با حضور بخشدار آسارا و دهیاران درسالن جلسات بخشداری برگزار شد.
در این جلسه بخشدار آسارا اظهار داشت: برخی از کشورها مبنای پیشرفت و توسعه خود را بر ایجاد تعاونی شکل داده اند که موفقیت هایی را در زمینه های مختلف و رشد و ارتقاء کشور داشته اند.
اسفندیارنژاد تصریح کرد: هدف از تشکیل انتخابات هیأت مدیره جدید، حضور افراد پر شورتر، جوان و کارآمد و همچنین آگاه به امور تعاونی در کنار تجارب اعضای سابق بوده تا هیأت مدیره ای پویا و فعال در جهت توسعه و رشد و بالندگی هر چه بهتر و بیشتر تلاش و کوشش نمایند. در ادامه میرزایی دهیار سرودار بعنوان بازرس تعاونی گزارش اجمالی از عملکرد مالی تعاونی ارائه کرد که پس از تأیید حاضرین از گزارش ارائه شده انتخاب هیأت رئیسه سنی آغاز که در این مرحله، ارسلان بابا دهیار آزادبر، محمدحسن افضلی دهیار همه جا، محمد وهابی دهیار سرک و مسعود میرزایی دهیار سرودار انتخاب شدند.
پس از رأی گیری ، هیأت مدیره جدید تعاونی که حسین شفیعی دهیار ورزن با 19 رأی، حسین خداکرمی دهیار کهنه ده با 19 رأی، عباس غلامی دهیار حسنکدر با 18 رأی، ، سیده معصومه طباطبایی دهیار سیجان با 16 رأی و امید نجاتی دهیار خوزنکلا با 15 رأی بعنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و رمضان رودکی دهیار ملک فالیز و یاسر آقاخانی دهیار آیگان هر یک با 12 رأی بعنوان عضو علی البدل و محمد حسن افضلی دهیار همه جا با 20 رأی بعنوان بازرس اصلی و سیدحسین صید دهیار ولایترود با 18 رأی بعنوان بازرس علی البدل بعنوان بازرس علی البدل تعاونی انتخاب شدند. در ادامه هر کدام از اعضای محترم هیئت مدیره شرکت تعاونی دهیاریها نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند که در پایان بخشدار آسارا ضمن جمع بندی مطالب وپاسخ به سوالات مطروحه، خواستار برنامه ریزی دقیق هیئت مدیره جهت افزایش درآمدزایی شرکت تعاونی دهیاریها گردید. شایان ذکر است که اعضای جدید ضمن برگزاری جلسه ای اختصاصی، رحمت سولقانی را بعنوان مدیرعامل جدید تعاونی انتخاب و به بخشداری معرفی نمودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود