19 خرداد 1394
شماره خبر: 143513

شش منطقه برای احداث نمایشگاه دائمی بین المللی البرز جانمایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 شش منطقه برای احداث نمایشگاه دائمی بین المللی البرز جانمایی شد


مدیرکل دفتراقتصادی و هماهنگی اموربین الملل استانداری البرز از جانمایی شش منطقه برای احداث نمایشگاه دائمی بین المللی این استان خبرداد و گفت: کارهای مطالعاتی در خصوص این مناطق که بین تهران و کرج واقع شده اند، در حال انجام است.
صمد بهزاد در حاشیه نشست مدیران دستگاه های اجرایی اقتصادی استان البرز، افزود: با توجه به اینکه یکی از مهمترین برنامه های مدیریت اقتصادی و صنعتی البرز ساخت و بهره برداری از نمایشگاه دائمی بین المللی است، بررسی های علمی دراین زمینه آغاز شده است. وی تاکید کرد: وجود ظرفیت های مهم اقتصادی، صنعتی و تولیدی در البرز لزوم احداث هرچه سریعتر این نمایشگاه دائمی را دوچندان می سازد. بهزاد ادامه داد: براین اساس مناطقی که در البرز دارای ویژگی های خاص از جمله سهولت دسترسی هستند را شناسایی و در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار داده ایم.
مدیرکل دفتر اقتصادی و هماهنگی امور بین الملل استانداری البرز بهره مندی استان از نمایشگاه دائمی بین المللی را مطالبه ای دیرین برای فعالان اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد. وی خاطرنشان کرد: توان صنعتی بالای البرز به واسطه وجود 13 درصد صنایع کشور دراین استان ظرفیت ویژه ای به شمار می رود که باید نهایت بهره برداری را از آن داشت. بهزادگفت:بنابراین احداث نمایشگاه دائمی بین المللی استان البرز با محوریت بخش خصوصی و سازمان همیاری شهردارها و دهیاری های استان البرز در دستور کار قرار دارد. وی همچنین از اعزام هیات های تجاری استان البرز به خارج از کشور درسال جاری خبرداد. این مسوول اضافه کرد: اعزام هیات های تجاری این استان به کشورهای هند، آذربایجان، ترکمنستان و عراق برای تبادل نقطه نظرات کارشناسی و اقتصادی از دیگر برنامه های ویژه اداره کل اقتصادی و هماهنگی امور بین الملل استانداری البرز درسالجاری خواهد بود. احداث نمایشگاه دائمی بین المللی دراستان البرز با توجه به ظرفیت های اقتصادی موجود دراین استان از سال 89 دغدغه ای برای سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی بوده است. در دو ماه گذشته نیز هیات هایی چینی، آلمانی، هلندی و فلیپینی برای سرمایه گذاری ظرفیتهای اقتصادی این استان را مورد بازدید قرار دادند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود