23 خرداد 1394
شماره خبر: 143712

طرح هادی سه روستا در بخش آسارا بازنگری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طرح هادی سه روستا در بخش آسارا بازنگری شد


طرح هادی روستاهای "کندر"، "مورود" و "همه جا" با حضور بخشدار آسارا، معاون فنی عمرانی فرمانداری ویژه کرج، مسؤولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، رؤسای ادارات و سازمانهای تابعه و مشاور طرح و شوراهای اسلامی و دهیاران، مورد بازنگری و تجدید نظر قرار گرفت.
دراین جلسه که در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز برگزار شد با توجه به مستندات مربوط به پرونده های افزایش به بافت روستا، آمار جمعیتی، اصلاح کاربری ها، معابر و قطعات ضروری در نقشه طرح هادی تصمیم گیری شد. در این جلسه بخشدار آسارا ضمن مهم برشمردن نیازها و خواسته های مردم ابراز داشت: با توجه به جمعیت حاضر خانواده های روستایی و نیاز مبرم آنان برای تهیه مسکن، با به روز کردن و کار آمدتر کردن این طرح ها می توان از کوچ مردم به شهرها و از بین رفتن فعالیت های کشاورزی و تولیدی که مختص مناطق روستایی و روستاییان است، جلوگیری کرد.
شایان ذکر است موضوع این طرح ها از دو سال پیش بلاتکلیف مانده بود که در این جلسه برای طرح توسعه آتی مکان هایی برحسب مورد پیش بینی گردید تا بخشی از نیازهای مردم بومی را برطرف سازد برای روستای "کندر" مجوز 2 طبقه در 2 واحد و برای روستای "همه جا" 4 نقطه بعنوان توسعه روستا موافقت گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود