28 خرداد 1394
شماره خبر: 144087

زیرساخت های لازم برای برگزاری مستقل انتخابات در فردیس فراهم شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

زیرساخت های لازم برای برگزاری مستقل انتخابات در فردیس فراهم شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: مقدمات و زیرساخت های لازم برای برگزاری مستقل انتخابات در فردیس فراهم شود.
حجت اله ملاصالحی در بازدید از فرمانداری فردیس، ضمن برشمردن فرصت ها و تهدید های پیش رو در شهرستان تازه تاسیس فردیس از فرماندار و مجموعه فرمانداری و بخشداران خواست، زمینه ها و زیرساخت های لازم را برای برگزاری نخستین انتخابات مستقل در شهرستان فردیس فراهم کنند. وی افزود: این انتخابات که اسفند ماه امسال برگزار می شود، آزمونی است برای فرمانداری و مسوولین شهرستان زیرا از سوی مردم رصد می شوند، در این صورت زمینه های لازم برای تشکیل شورا و شهرداری مستقل برای شهر فردیس در انتخابات بعدی شوراهای اسلامی شهر و روستا مهیا می شود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اولویت امور فرمانداری فردیس باشد. در ادامه این نشست مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری نیز آمادگی استانداری را برای ارایه راهکار مناسب و بررسی موانع و مشکلات پیش رو و رفع آنها برای برگزاری انتخابات آتی و همچنین برگزاری انتخابات درسال 1396 جهت تشکیل شورای شهر فردیس و انتخاب شهردار و شهرداری مستقل فردیس اعلام کرد. توکل لطفی افزود: فرمانداری به عنوان نماینده دولت ناظر عالی در شهرستان بوده و در زمینه استقرار ادارات و همچنین ساختمان فرمانداری و بخشداری مرکزی تلاش مضاعف کند. فرماندار فردیس نیز گزارشی از وضعیت سیاسی،امنیتی و اجتماعی شهرستان ارائه و آمادگی فرمانداری را برای برگزاری انتخاباتی پرشور اعلام کرد. مهدی مهرور افزود: شهرستان تازه تاسیس فردیس پتانسیل های بالایی برای فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی و انجیوها دارد و برای راه اندازی تشکل های مردم نهاد اعلام آمادگی می کند.
در ادامه هر یک از مدیران کل معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی ،معاونین فرماندار و بخشداران به ارائه مطالب و بررسی مسائل و مشکلات حوزه مربوطه پرداختند. اولین جلسه هماهنگی بین حوزه معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و مدیران کل این حوزه با فرماندار،معاونین و بخشداران شهرستان فردیس برای بررسی مسائل و مشکلات سیاسی، امنیتی و اجتماعی، هنجار ها و ناهنجار های شهرستان فردیس برگزار شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود