22 تیر 1394
شماره خبر: 145497

مدیریت اداره سدها کرج و طالقان به البرز واگذار شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیریت اداره سدها کرج و طالقان به البرز واگذار شود


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی خواستار واگذاری مدیریت اداره سد های امیرکبیر (کرج) و طالقان به استان البرز شد.
عزیز اکبریان افزود: باید وزارت نیرو مدیریت اداره سدهای امیرکبیر و طالقان را به شرکت آب منطقه ای استان البرز واگذار کند. وی اظهار داشت: هرچند تامین آب پایتخت لازم و ضروری است اما نباید فراموش شود که این سدها در حوزه جغرافیایی استان البرز قرار دارد. اکبریان بیان داشت : ساماندهی وضعیت این منابع آبی با اعمال مدیریت درست و اصولی ، نقش موثری در تامین آب پایتخت و استان البرز دارد. وی ساماندهی رودخانه کرج و رسیدگی به مشکلات آب روستاهای حاشیه جاده کرج - چالوس را از مواردی برشمرد که ضمن حفظ وضعیت محیط زیست از مهاجرت روستاییان جلوگیری می کند.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری اظهاراتش به مشکل آلایندگی زیست محیطی ، نیروگاه شهید منتظرقائم اشاره کرد و گفت: بخشی ازتاسیسات این نیروگاه با استفاده از مازوت کار می کند که آلایندگی شدید ایجاد می کند. وی بیان داشت: وزارت نیرو باید در این زمینه برنامه اصولی برای سوخت جایگزین اتخاد کند. اکبریان گفت: البته این موضوع با ورود دستگاه قضایی اکنون به استفاده از سوخت جایگزین مازوت تبدیل شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود