17 آبان 1391
شماره خبر: 14582

مهمترین اولویت ترافیکی کرج ارائه طرح جامع ترافیک است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مهمترین اولویت ترافیکی کرج ارائه طرح جامع ترافیک است

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج مهمترین اولویت این شهرستان را ارائه طرح جامع ترافیک عنوان کرد و گفت: ترافیک سنگین معابر مختلف و همچنین تاکید بر روان سازی ترافیک از مهمترین اقداماتی است که باید در قالب طرح جامع ترافیک شهرستان برطرف شود.
مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در جلسه شورای ترافیک شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: روان سازی ترافیک مهمترین نیاز امروز است که باید با اجرای طرح های مختلف عملیاتی شود. وی افزود: البته نباید تلاش ها و خدمات شهرداری های شهرستان بویژه شهرداری کرج به واسطه اجرای طرح های مختلف از جمله تقاطع های غیرهمسطح را نادیده گرفت اما آنچه که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد این است که وضعیت کرج به لحاظ ترافیکی نیازمند نگاه ویژه ای است. این مسئول با اشاره به اینکه هنوز بعد از دو سال طرح جامع ترافیک ارائه نشده است، خاطر نشان کرد: به رغم وعده های داده شده برای ارائه طرح جامع ترافیک هنوز در انتظار این مهم هستیم که امید می رود با توجه شهرداری کرج هر چه زودتر شاهد ارائه و اجرای این طرح مهم در کرج باشیم.
توسعه عمران شهری امید را در دل مردم زنده نگه می دارد
فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود بر توسعه عمران شهری تاکید کرد: در کنار رفع مسائل ترافیکی توجه به توسعه عمران شهری نیز از دیگر اولویت هایی است که تحقق آن می تواند امید را در دل مردم که صاحبان اصلی این نظام و انقلاب است، زنده کند. وی یادآور شد: بعد از تشکیل استان البرز که موجب افزایش اعتبارات عمرانی شد اقدامات شایسته ای در راستای عمران شهری صورت گرفت که قابل تقدیر است اما با توجه به مسائل و مشکلات فراوان شهرستان کرج نیازمند خدمات بیشتری هستیم تا محرومیت از مناطق مختلف کرج زدوده شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود