17 آبان 1391
شماره خبر: 14594

کشف 2 انبار لوازم خانگی احتکار شده در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کشف 2 انبار لوازم خانگی احتکار شده در کرج

سپیدار آنلاین: فرماندار شهرستان کرج از کشف 2 انبار لوازم خانگی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش اجناس انبارهای کشف شده معادل 200 میلیون تومان بوده است.
مهدی ایران نژاد با اعلام این خبر افزود: این انبارها پلمپ شده سیر مراحل قانونی را طی می کند. وی در ادامه گفت: تیم بازرسی از فروردین ماه سال جاری کار خود را آغاز کرده و طی دو ماه گذشته با نوسانات قیمت ارز و فشار تحریم ها با جدیت بیشتری کارهای عملیاتی خود را پیگیری می کند. فرماندار کرج با بیان اینکه تیم های عملیاتی هفته سه روز در سطح شهر بازرسی های میدانی انجام می دهند، تاکید کرد: بازرسی ها برای مبارزه با گران فروشی و کم فروشی تا تنظیم بازار استمرار خواهد داشت.
50 تن ارزاق عمومی احتکار شده در کرج توزیع می شود
فرماندار شهرستان کرج از توزیع 50 تن ارزاق عمومی کشف شده از احتکار متخلفان در این شهرستان خبر داد. مهدی ایران نژاد با اعلام این خبر افزود: این اقلام در هفته جاری بصورت عادلانه در میادین میوه و تره بار شهرستان کرج با قیمت مصوب دولتی توزیع خواهد شد. وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده توسط تیم های بازرسی شهرستان کرج سه هزار و 137 مورد حکم قضایی دریافت کرده اند. فرماندار شهرستان کرج اظهارداشت: رویکرد اصلی در بازرسی ها مقابله با سودجویان است که در اسن راستا طی دو هفته گذشته 8 انبار احتکار شده در کرج کشف شده است. وی با بیان اینکه ارزش اجناس عمومی کشف شده در این انبارها معادل 500 میلیون تومان بوده است، افزود: تا کنون 150 تن از اجناس کشف شده در میادین میوه و تره بار برای خرید مردم با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است. ایران نژاد گفت: 15 تن از اجناس کشف شده از این انبارها تاریخ مصرف گذشته بوده است که معدوم می شود.



منبع: خبر گزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود