6 مرداد 1394
شماره خبر: 146241

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان طالقان برگزارشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان طالقان برگزارشد


اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان طالقان به ریاست مصطفی فراهانی فرماندارو با حضورمعاون سیاسی وانتظامی فرمانداری ،رئیس امور منابع آب طالقان وسایر اعضاء تشکیل و مسائل و موضوعات مرتبط با منابع آب درشهرستان مورد بررسی قرارگرفت.
رئیس اداره امور منابع آب طالقان در این جلسه گزارشی از منابع و مصارف آب های سطحی و زیر زمینی شهرستان و مسائل و مشکلات مربوطه را ارائه داد. فرماندارطالقان در این نشست بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاهای اجرایی ذیربط در حفاظت و نگهداری منابع آب شهرستان تأکید کرد. وی اظهار داشت:با توجه به وضعیت منابع و مصارف آب شهرستان صرفه جویی در مصرف آب ضروری است.
فرماندارطالقان گفت : باتوجه به اینکه اکثر کشاورزان طالقان از روش غرقابی استفاده می کنند، جهادکشاورزی باید در راستای برنامه ریزی برای صرفه جویی آب کشاورزی و تبدیل آن به مصرف بهینه برنامه ریزی های لازم را انجام دهد. فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود رعایت حقابه شهرستان از سد طالقان ونیز انجام تعهدات آب منطقه ای را در خصوص جلوگیری از فرسایش خاک خواستار شد. درادامه مقرر گردید که چاه های غیر مجاز شناسایی وبارعایت قانون واولویت اقدامات لازم صورت پذیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود