24 مرداد 1394
شماره خبر: 147270

برجام هسته ای مورد توافق اکثریت جریانهای دلسوز سیاسی داخل نظام است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برجام هسته ای مورد توافق اکثریت جریانهای دلسوز سیاسی داخل نظام است


ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، در سخنرانی روز جمعه خود در مصلی نماز جمعه آسارا گفت: تیم هسته ای، مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و تمام فعالیت های این تیم، با نظارت مستقیم ایشان صورت گرفته است و برجام هسته ای در تبعیت از امر رهبری صورت گرفته است و جریان های دلسوز نظام هم از آن دفاع می کنند.
ایرانی، تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و مقاومت و حمایت مردم شریف ایران از تیم هسته ای را مهمترین اصول دستیابی به توافق هسته ای با حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی دانسته و گفت: امروز با هدایت مقام معظم رهبری و تدابیر عاقلانه دولت تدبیر و امید، در کنار همدلی و همزبانی دولت و ملت، ما را به جایی رسانده است که جایگاه ایران در جهان ، جایگاهی عزتمند و مقتدر است و ما نباید اجازه دهیم با توطئه دو قطبی و مخالف و موافق پنداری های درون جامعه، به این عزت خدشه ای وارد شود. وی تاکید کرد: همه کسانی که به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند باید بدانند که مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی، تبعیت همه گروه های جامعه از ولایت فقیه است که این امر، همواره موجب انسجام جامعه ما در دوره های مختلف بوده و خواهد بود و حاشیه سازی ها برای از بین بردن وحدت درونی جامعه، دسیسه های کسانی است که به دنبال کاهش اقتدار نظام در جهان هستند. ایرانی افزود: برجام چه در مجلس شورای اسلامی و یا در شورای امنیت ملی بررسی شود در چارچوب منافع ملی عمل خواهد شد. لذا در این شرایط حساس حفظ وحدت ملی و دفاع از دستاوردهای توافق هسته ای وظیفه همه ماست. وی در ادامه با اشاره به نارضایتی آمریکا و به ویژه اعلام مخالفت های صریح جمهوری خواهان آمریکا با برجام هسته ای، اضافه کرد: مسلماً تشتتی که امروز در میان سران 1+5 و در راس آنها آمریکا در مواجهه با برجام به وجود آمده است، بخاطر این است که این توافق حقانیت ملت ما را به جهان نشان داد. آمریکا که در تمام عمر انقلاب اسلامی به دنبال از هم پاشیدن این نظام بوده است و امروز ناچار شده تا نه تنها حق ایران در فناوری هسته ای را به رسمیت بشناسد بلکه شاهد اقتدار و عزت و افزایش محبوبیت ایران اسلامی درجهان باشد. وی تنهایی رژیم صهیونیستی در جهان را یادآور شده و گفت: امروز،رژیم صهیونیستی منفورترین در نزد ملت هاست که به علت فشارهای افکار عمومی و مردم آزادیخواه سراسر جهان، حتی هم پیمانان این رژیم ظالم کودک کش نیز نمی توانند حمایتی از آن داشته باشند و رژیم صهیونیستی را تنهاگذاشته اند. کودک کشی چیزی نیست که افکار عمومی دنیا به راحتی از کنار آن بگذرد و فراموش کند. ایرانی، در بخشی دیگر از سخنان خود امر به معروف و نهی از منکر را ازاثرگذار ترین فروع دین بر اصلاح جامعه دانسته و گفت: امروز به وضوح در مواجهه با آسیب هایی در جامعه هستیم که در صورت اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر قابل پیشگیری بوده اند.
فرماندار کرج تصریح کرد: ما برای حفظ هویت دینی و ملی مان باید به آموزه های اسلامی برگردیم و فرزندانمان رابا احکام دین آشنا نمائیم. وی تاکید کرد باید ما باید خودمان را نسبت به رفتارهای اجتماعی دیگران هم مسئول بدانیم. چرا که هر آسیبی که گریبان اجتماع را بگیرد، ما و فرزندانمان هم از آن مصون نخواهیم بود. ایرانی از مردم و مسئولین خواست با دلسوزی هرچه بیشتر نسبت به امور جامعه حساسیت داشته باشند و با آگاهی و هشیاری خود مانع از ورود هجمه های ویرانگر تفرقه و اختلافات درونی در جامعه گردند. معاون استاندار البرز در پایان، گزارشی از وضعیت امداد و نجات و بازسازی روستاهای خسارت دیده از سیل بویژه سیجان را خدمت نمازگزاران ارائه داده، اظهار امیدواری کرد با تلاش دستگاه های اجرایی و توجه مردم در خصوص جلوگیری از تخریب مراتع و ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه ها همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود