29 مرداد 1394
شماره خبر: 147571

شوراها شور انتخاباتی بیافرینند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شوراها شور انتخاباتی بیافرینند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر ضرورت ایجاد شور نشاط انتخاباتی با فراهم ساختن بسترهای لازم از سوی شوراهای شهرها تأکید کرد.
"حجت‌اله ملاصالحی" در جلسه شورای عالی استان البرز که بعد از ظهر امروز در محل استانداری البرز با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها، معاون عمرانی استاندار و شهرداران شهرهای استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال جاری دو انتخابات مهم و حساس را در پیش رو داریم، اظهار داشت: این دو انتخابات بسیار سرنوشت‌ساز هستند.
معتمدین شهری زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنند
ملاصالحی با تاکید بر اینکه در این دوره از انتخابات به سبب مذاکرات صورت گرفته حضور مردم بیش از پیش در مجامع بین‌المللی حائز اهمیت است، افزود: شوراهای شهر و روستا باید به عنوان معتمدین مردم به گونه‌ای رفتار کنند که مردم حضور حداکثری در عرصه انتخابات را داشته باشند و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در کلیه بخش‌ها اقدامات لازم را انجام دهند. وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات موجود باید در سایه اتحاد و همدلی و با تکیه بر پیام سال مقام معظم رهبری" دولت و ملت، همدلی و همزبانی" برطرف شود، گفت: شهرداری‌ها و شوراهای شهر و روستا باید بستر لازم برای حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود