31 مرداد 1394
شماره خبر: 147619

آرامش سیاسی حاکم بر جامعه منجر به آرامش در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آرامش سیاسی حاکم بر جامعه منجر به آرامش در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی می شود


ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در جلسه هماهنگی هفته دولت گفت: رفتار دولت تدبیر و امید بر اساس صداقت با مردم بوده است. صداقت در امور سیاسی موجب آرامش در این عرصه می شود و در جامعه ای که آرامش سیاسی وجود داشته باشد، اقتصاد و فرهنگ نیز شکوفا می شود.
ایرانی، در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت که با حضور ائمه جماعات شهرستان کرج، شهرداران و مدیران ادارات شهرستان کرج برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان و آرامش و امیدی که در کشور شاهد آن هستیم به واسطه وفاداری مردم صبور ایران به نظام و دولت و حمایت مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید حاصل شده است. وی تاکید کرد: رفتار دولت تدبیر و امید منطبق بر خواست مردم شکل گرفته است و امروز در دوران پساتحریم, مردم نگاهشان به سوی رشد توسعه اقتصادی است. وی برنامه های اقتصادی دولت برای توسعه کشور را بر پایه اقتصاد مقاومتی تشریح کرده و گفت: در دوران پسا تحریم ، تنها بر پایه اقتصاد مقاومتی می توان به سوی توسعه کشور پیش رفت. بنابر این دولت به دنبال سرمایه گذاری های مشارکتی در بخش های صنعت و خدمات و با گسترش ورود تکنولوژی های روز به کشور است. وی خاطر نشان ساخت: مردم باید بدانند که در شرایط پسا تحریم ما منفعلانه با ورود سرمایه گذاران برخورد نمی کنیم و تنها در صورت اجرای طرح های مشارکتی و ورود تکنولوژی روز ، از سرمایه گذاری ها استقبال می کنیم .
فرماندار کرج افزود: اقتصاد ما در دوران تحریم ضربه شدیدی خورده است. چرا که امکان توسعه زیرساخت های کشور را نداشته ایم . اما امروز, با برجام هسته ای, این امکان فراهم شده تا از تکنولوژی و امکان سرمایه گذاری های توسعه بخش برخوردار شویم و این مهم تنها با سهیم شدن فکر و اندیشه نو از سوی نخبگان جامعه مقدور خواهد بود و مردم ما در همه حوزه ها مورد اعتماد هستند و باید سعی کنیم بسیاری از امور را به مردم واگذار کنیم و ثابت شده است هرجایی که مردم ورود داشته اند ما توفیقات بزرگی به دست آورده ایم و امروز، روز ورود در توسعه کشور و تحول اقتصادی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه اقتصادی نام برده اند و الحمدلله شرایط تحقق حماسه اقتصادی توسط دولت تدبیر و امید فراهم شده است. فرماندار کرج به نزدیکی ایام گرامیداشت هفته دولت اشاره کرده و گفت: هفته دولت، مزین به نام شهدای دولت، شهیدان رجائی و باهنر است که درکسوت رئیس جمهور و نخست وزیر، سرود شهادت را سرودند و این افتخار کارمندان دولت است که هر ساله یاد این خدمتگزاران شایسته دولت را گرامی می دارند و در این ایام ، گزارش عملکرد سالیانه و خدمات خود را به مردم ارائه می دهند. وی از مدیران خواست تا در ارائه گزارشات برنامه ریزی نمایند و رسانه های محترم هم در این ایام از مدیران و مسئولین گزارش عملکرد بخواهند تا در اختیار مردم قرار گیرد. وی خاطرنشان ساخت: مدیران دقت کنند که اگر انتقادی به عملکردهایشان داشتند, با آغوش باز منتقدین را پذیرا باشند.چرا که ما در دولت تدبیر و امید از نقدهای دلسوزانه ای که برای منافع نظام و مردم مفید است استقبال می کنیم. اما از منتقدین می خواهیم انتقادشان بر پایه ارائه آمار و مستندات و در جهت اصلاح امور باشد. اگر انتقادی صرفاً تخریبی و دور از انصاف باشد، قطعاً در جهت دلسوزی نبوده و اثری نخواهد داشت. وی افزد: عده ای نسبت به دولت، سیاه نمایی می کنند و نقد بیمارگونه نسبت به دولت دارند. اما مدیران دولت ، همه باید به این موضوع آگاه باشند که هر کس که سایه نظام جمهوری اسلامی بالای سرش است، عده ای نسبت به عملکردش با بغض و عداوت رفتار می کنند. ما امروز کارگزار جمهوری اسلامی هستیم و برای دفاع از آرمان های امام و رهبری آماده ایم و تلاش مضاعفی جهت توسعه کشور خواهیم داشت. وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکیبایی کارمندان دولت اشاره کرده و گفت: کمبود اعتبارات دولتی، موجب کاستی هایی در پرداخت های مالی کارکنان دولت شده است. اما کارمندان دولت، با صبوری و حیا، وفادارانه به ارائه خدمات خود به شهروندان ادامه می دهند که شایسته تقدیر است. وی از مدیران شهرستان کرج خواست تا در ایام هفته دولت، در برنامه های خود برای ملاقات های مردمی شهروندان، نشست صمیمی با پرسنل مجموعه خود و همچنین دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران برنامه ریزی نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود