5 شهریور 1393
شماره خبر: 128158

محور اصلی برنامه‌های دولت توسعه اقتصادی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

محور اصلی برنامه‌های دولت توسعه اقتصادی است


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: محور اصلی تمام برنامه‌های دولت بر مبنای دست‌یابی به توسعه پایدار اقتصادی است.
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره اقتصاد و دارایی استان البرز بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد. در این مراسم احمد صادقی گلمکانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی با عنوان سال اقتصاد، فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: تمام برنامه‌های دولت با محوریت توسعه اقتصادی تدوین و اجرا می‌شود. وی افزود: برای رسیدن به این هدف مهم نیاز است که همه دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور از جمله استانداری‌ها و ادارات کل تلاش جهادی داشته و مردم نیز با عزم ملی وارد این میدان شوند. معاون وزیر اقتصاد افزود: در این راستا یکی از نیازهای اصلی کشور جذب سرمایه‌گذار خصوصی است و برای برون رفت از مشکلات کشور باید زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم کنیم. صادقی گلمکانی تاکید کرد: نگاه مدیران در نقاط مختلف کشور به ویژه مدیران استانی نباید محدود به منطقه خود بوده و همه مدیران باید برای جذب سرمایه‌گذار نگاه ملی و حتی فراملی داشته باشند. وی ادامه داد: اگر بتوانیم فرصت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را فراهم کنیم، بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور برطرف می‌شود و می‌توانیم خدمات مهمی به مردم به ویژه جوانان تحصیل کرده جویای کار ارائه دهیم. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع مادی که دولت در اختیار دارد، نمی‌توان تمام پروژه‌ها را اجرا کرد و به طور قطع مردم نیز باید مشارکت جدی در این حوزه داشته و با عزمی ملی به دولت برای توسعه کشور کمک کنند. صادقی‌گلمکانی دوران مدیریت را فرصتی مهم برای خدمت به مردم توصیف کرد و گفت: مدیری موفق است که بتواند در مدت محدودی که مسئولیتی برعهده دارد، بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهد.
لازم به توضیح است، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات کیومرث امیری، ابوالفضل فلاح به عنوان مدیرکل جدید اقتصاد و دارایی استان البرز معرفی و منصوب شد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود