31 مرداد 1394
شماره خبر: 147629

طرح بنر و لینک اخبار هفته دولت در پایگاه اطلاع رسانی استانداری فعال شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طرح بنر و لینک اخبار هفته دولت در پایگاه اطلاع رسانی استانداری فعال شد


دبیر ستاد هفته دولت استان البرز از طراحی بنر هفته دولت و همچنین فعال سازی لینک اخبار این هفته به منظور انعکاس مطلوب اخبار و اطلاعات مرتبط، در پایگاه اطلاع رسانی استانداری خبر داد.
قباد نعمتی با بیان این مطلب در سومین نشست هیئت رئیسه شواری هماهنگی روابط عمومی های استان اظهار داشت: هدف از این اقدام تجمیع اخبار مرتبط با این هفته و همچنین یکسان سازی تبلیغات محیطی استان بوده است. وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز به برگزاری مراسم های مختلف به مناسبت بزرگداشت هفته دولت تاکید کرد و گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و عملکردهای دولت به سمع و نظر مردم برسد. وی افزود: انعکاس و اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم امید به آینده رادر میان آنان زنده نگه داشته و باعث مشارکت بیش از پیش آنها در رشد و توسعه کشور می شود.
مسئولان باید در قبال وظیفه ای که به آنان واگذار شده احساس مسئولیت کنند
این با بیان اینکه تمامی مسئولان از جمله مسئولان روابط عمومی بایددر قبال وظیفه ای که با آنان محول شده، احساس مسئولیت کنند، خاطر نشان کرد: به منظور برگزاری و انعکاس مطلوب خدمات دولت آئین نامه ای از سوی وزارت کشور به استانداری ارسال شده که بر اساس آن ریاست ستاد با استاندار محترم و دبیری ستاد بزرگداشت هفته دولت نیز به اداره کل روابط عمومی واگذار و تاکنون نیز نسبت به برگزاری پنج جلسه اقدام لازم صورت پذیرفته است.
ضرورت اطلاع رسانی دستاوردهای دولت از سوی روابط عمومی ها
نعمتی یادآور شد: در آیین نامه هفته دولت وظایفی برعهده دستگاه ها قرار داده شده است در این راستا از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی انتظار می رود به منظور برنامه ریزی منسجم و هماهنگ نسبت به انعکاس مطلوب اقدامات صورت گرفته تلاش نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود