2 شهریور 1394
شماره خبر: 147766

دیدار فرماندار کرج با پزشکان به مناسبت گرامیداشت روز پزشک

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دیدار فرماندار کرج با پزشکان به مناسبت گرامیداشت روز پزشک


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، به مناسبت گرامیداشت روز پزشک با پزشکان بیمارستان شریعتی ماهدشت کرج دیدار و گفتگو کرد.
دکتر ایرانی، در گرامیداشت روز پزشک به بیمارستان دکتر شریعتی ماهدشت رفته و با پرسنل و پزشکان این بیمارستان دیدار کرد. فرماندار کرج در این دیدار که با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج، شهردار ماهدشت و به میزبانی رئیس بیمارستان دکتر شریعتی برگزار شد، ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان این مجموعه و تمامی پزشکان دلسوز گفت: فعالان حوزه بهداشت و درمان با سلامت مردم سروکار دارند و پزشکان دلسوز که برای رفع مشکلات بیماران شبانه روز تلاش می کنند شایسته تکریم و احترامند. وی در ادامه به خدمات دولت در بخش سلامت اشاره کرده و گفت: یکی از مهمترین حوزه هایی که موجب افتخار کارنامه دولت تدبیر و امید بوده است، اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت است که در راستای ابلاغ سیاست های کلان سلامت از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) در آغاز سال 93 کلید خورده و از نیمه اردیبهشت ماه نیز اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر و امید شروع شد. وی افزود: با وجودی که دولت با محدودیت منابع مالی مواجه است، اما با اجرای طرح تحول نظام سلامت گام موثری در دسترسی و ایجاد عدالت در سلامت برای مردم برداشته تا بتواند موجب ایجاد رضایت و آرامش و آسایش مردم جامعه گردد.
وی اجرای طرح بیمه سلامت همگانی که بیش از 9 میلیون نفر از مردم کشور را تحت پوشش خدمات درمانی قرار داده است را گام نخست فعالیت های دولت یازدهم در ایجاد عدالت در سلامت همگانی ذکر نمود. وی در ادامه به افزایش سهم سرانه بهداشت و درمان در استان البرز اشاره کرده و گفت: استان البرز در فضای درمانی بسیار محروم بود . به طوری که ضریب تخت بیمارستانی به ازای هر هزار نفر 4 دهم درصد بود که اکنون بیش از دو برابر شده و به یک تخت رسیده است. وی افزود: علاوه بر افزایش سرانه تخت های بیمارستانی در استان در دولت تدبیر و امید، کیفیت ارائه خدمات نیز افزایش پیدا کرده و به استاندارد نزدیک شده است. فرماندار کرج در پایان به پیشرفت روند ارائه خدمات در بیمارستان شریعتی اشاره کرده و گفت: 18 پروژه عمرانی در یکسال اخیر در این بیمارستان اجرا شده است که موجب رضایت مردم را فراهم نموده است و ما انشاء الله تلاش خواهیم کرد که این بیمارستان تبدیل به قطب بهداشت و درمان جنوب شهرستان کرج و حتی محل درمان شهرهای غربی استان تهران گردد.



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود