5 شهریور 1394
شماره خبر: 147993

دیدارهای استاندار البرز روزانه با 200 نفر از مردم شهرستانها در هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دیدارهای استاندار البرز روزانه با 200 نفر از مردم شهرستانها در هفته دولت


استاندار البرز با بیان اینکه به همراه مدیران کل استان، روزانه با بیش از 200 نفر از مردم در شهرستانها دیدار دارد گفت: دیدارهای مردمی دو مزیت دارد، نخست آنکه مسئولان با مسائل و مشکلات مردم آن منطقه آشنا می شوند و مردم هم مطالبات خود را مطرح می کنند و در محل برای درخواست ها دستور صادر می شود.
سیدحمیدطهائی در حاشیه دیدار با مردم شهرستان ساوجبلاغ در مسجد جامع این شهر، به ویژگی دیدارهای مردمی با سبقه آن اشاره کرد و گفت: هر ساله در هفته دولت با جمعی از مدیران استان در مسجد جامع شهر نشست و دیداری با مردم آن منطقه داریم و در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار می گیریم. وی افزود: امسال در هفته دولت، در هر شهرستان بالای 200 نفر ملاقات عمومی با مردم داشتیم، این دیدارها مفید است چرا که مسئولان از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا می شوند و مردم هم مطالبات خود را مطرح می کنند و در محل دستور درخواست ها صادر می شود.
طهائی در خصوص محور درخواست های مردمی در شهرستانهای استان نیز گفت: بخشی به مسائل شخصی است اما اغلب موضوعات و مشکلات بصورت کلان مرتبط با شهرستانهاست. وی همچنین علت همراهی مدیران کل دستگاه های اجرایی در جریان سفر به شهرستانها را نیز بیان کرد و افزود: گاهی نیاز است در عین واحد برای رسیدگی به مشکلات و درخواست های مردمی، چندین دستور صادر شود که حضور مدیران و رسیدگی به آن امری ضروری است. گفتنی است، استاندار البرز امروز پنجشنبه نیز در سفر به شهرستان ساوجبلاغ با بیش از 200 نفر از مردم این منطقه دیدار کرد و دستور رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها را صادر نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود