8 شهریور 1394
شماره خبر: 148100

کاروان تدبیر و امید به ایستگاه آخر رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کاروان تدبیر و امید به ایستگاه آخر رسید


کاروان تدبیر و امید در آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت، با حضور استاندار البرز، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، فرماندار کرج و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، در ایستگاه شهرستان کرج توقف کرد و 39 پروژه را با اعتباری بالغ بر 92 میلیارد تومان به بهره برداری رساند.
"سیدحمیدطهائی" در ادامه حرکت کاروان تدبیر و امید در آخرین روز از برنامه های گرامیداشت هفته دولت، در مرکز استان و شهرستان کرج، در حالی که نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج،معاونان و جمعی از مدیران کل وی را همراهی می کردند، در گلزار امامزاده محمد(ص) کرج حضور یافت و با شهدای گرانقدر تجدید میثاق داشت. وی سپس در رأس هیئتی در شرکت صنعتی شفا پروژه بخشی از واحدهای صنعتی - دارویی این واحد صنعتی را افتتاح کرد. محمد تقی ایرانی فرماندار کرج در آیین افتتاح شرکت دارویی شفا ضمن قدردانی از همراهی اهالی رسانه در طول ایام هفته دولت، عملکرد دولت تدبیر و امید را امید بخش در کلیه بخش های کشور دانست و گفت: این دولت در شرایطی 24 خرداد 92، دولت را تحویل گرفت که خزانه خالی و نظام اسلامی با توطئه های مختلفی مواجه بود.
وی خاطرنشان کرد: تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران تحمیل شده بود که در دو سال اخیر با تدبیر دولت و منویات رهبری شرایط را اعتدال رساند. فرماندار کرج تصریح کرد: امروز ما پیام آور صلح برای جهانیان و به دنبال یک زندگی مسالمت آمیز هستیم.امروز کاسبان تحریم و منتقدان توافق به این نتیجه رسیده اند که با لجاجت نمی شود کاری از پیش برد. ایرانی افزود: در شرایط امروز، مردم به نظام اسلامی و دولت خدمتگزار افتخار می کنند و جوانان عملکرد دولتی را شاهد هستند که برایش آرمانها، آسایش و رفاه مردم دارای اولویت است و شاهد آن هستیم که مقام معظم رهبری بارها موکداً از دولت تدبیر و امید حمایت کرده اند. استاندار البرز و هیئت همراه هم اکنون در حال بازدید از شرکت دارویی شفا هستند. خبر تکمیلی منتشر می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود