11 شهریور 1394
شماره خبر: 148341

اظهارات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا برای خوش‌ خدمتی به رژیم صهیونیستی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اظهارات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا برای خوش‌ خدمتی به رژیم صهیونیستی است


نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات اخیر برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا تنها برای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود.
عزیز اکبریان اظهار داشت: ملت ایران طی بیش از 3 دهه اخیر با اقتدار و قدرت در راه ولایت گام برداشته و در هیچ میدانی مقابل استکبار جهانی و کشورهای زورگوی غربی عقب‌نشینی نکرده است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران گفت: در این مدت خیلی‌ها می‌خواستند ملت ایران را به زانو درآورند، اما با پاسخ محکم و قاطع مردم و رهبر ایران اسلامی روبه‌رو شده و درس بزرگی از توانمندی ملت ایران گرفتند. این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چرا برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا بر طبل دشمنی با ایران می‌کوبند، گفت: آنها خودشان می‌دانند که حرف‌های غیرمنطقی و غیرعقلانی می‌زنند و توان مقابله با ملت ایران را ندارند. اکبریان تصریح کرد: متاسفانه آمریکا تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی است و کسانی که در این کشور به دنبال پست و مقام هستند، مجبورند برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی خوش خدمتی کنند. وی گفت: این اظهارات ارزش پاسخگویی نداشته و مردم و مسئولان ما به‌ویژه مقام عظمای ولایت سال‌ها قبل پاسخ قاطعی به چنین گستاخی‌هایی را داده‌اند. نماینده کرج در خانه ملت تصریح کرد: مردم، دولت و به طور کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال جنگ‌افروزی و تنش در منطقه نیست، هرگز از هیچ جنگی استقبال نمی‌کند. اکبریان ادامه داد: کسانی که درک درستی از جوانان ولایی ما نداشته و یا دوران دفاع مقدس را به یاد نمی‌آورند، بهتر است از دردسر دوری کرده و خود را مقابل ملت ایران قرار ندهند. وی با اشاره به برخی بلوف‌های سیاسی آمریکایی‌ها مبنی بر گزینه‌های روی میز گفت: یک روز می‌گویند ما گزینه‌های روی میز داریم و روز بعد یک نفر که هیچ نام و نشانی ندارد برای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی می‌گوید اگر رئیس جمهور شوم دستور حمله به ایران را صادر می‌کنم. کسانی که چنین سخنانی را مطرح می‌کنند، بدانند که ملت ایران این اظهارات را به تمسخر گرفته و جدی نمی‌گیرند. اکبریان گفت: ما هیچ‌وقت گزینه‌های روی میز و زیر میز آنها را ندیده و نمی‌بینیم، اما آمادگی داریم که به تمام گزینه‌های آنها پاسخ دهیم.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود