11 بهمن 1390
شماره خبر: 4558

آمادگی جوانان ولایی برای پاسخگویی به تهدیدهای غرب

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آمادگی جوانان ولایی برای پاسخگویی به تهدیدهای غرب

فرمانده سپاه ناحیه کرج گفت: نسل جوان ایران اسلامی مانند روزهای صدر انقلاب و جنگ تحمیلی آمادگی کامل برای پاسخگویی به تهدیدهای دشمنان قسم‌خورده غربی را دارند.
احمدرضا باهک اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر کشورهای غربی که تحت نفوذ شدید صهیونیست‌ها قرار دارند، فشار زیادی به جمهوری اسلامی وارد کرده و برای تهدید ما از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند. وی تصریح کرد: هدف آنها منزوی کردن و سپس نابودی کامل ایران و مردمان این کشور است و برای رسیدن به نقشه شوم خود از انجام هیچ رفتاری رویگردان نخواهند بود.
* چاره‌ای به غیر از جمع شدن زیر پرچم ولایت نداریم
این فرمانده ارشد نظامی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی ملت ایران برای حفظ استقلال و آزادگی خود چاره‌ای به غیر از جمع شدن زیر پرچم ولایت نداشته و باید با همدلی و اتحاد همچون روزهای دفاع مقدس در برابر دشمنان خارجی و عوامل فریب‌خورده در داخل مقاومت کنند. وی افزود: تنها وحدت و حرکت در مسیر ولایت است که ما را از آسیب‌های پیش روی مصون داشته و انقلاب و عزت ملت ایران را بیمه می‌کند.
* اشتباه محاسباتی غرب در مورد ایران
باهک در ادامه به رفتارهای خصمانه کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی از جمله تحریم‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اروپا و آمریکا در مورد ایران یک اشتباه بزرگ محاسباتی مرتکب شده و ملت ما را به طور دقیق نشناختند. وی تصریح کرد: آنها تصور می‌کنند که با تهدید و تحریم می‌توانند ملت ایران را به زانو درآورده و بار دیگر حکومتی دست نشانده همچون پهلوی‌ها را بر ما حاکم کنند. فرمانده سپاه ناحیه کرج تاکید کرد: این در حالی است که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب امروز مصمم‌تر از گذشته برای دفاع از آرمان‌های خود آماده بوده و اگر تجاوزی به کشورمان صورت گیرد، پاسخ‌های این جوانان کوبنده و قاطع خواهد بود.
* کشورهای اروپایی فریب آمریکا را نخورند
باهک همچنین با اشاره به رای برخی کشورهای اروپایی به تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران اظهار کرد: این کشورها در بازی وارد شدند که آمریکا و انگلیس تحت هدایت لابی‌های صهیونیستی طراحی کرده‌ و نتیجه آن نیز برای اروپا به جز شکست نخواهد بود. وی در پایان تاکید کرد: امروز که کشورهای اروپایی در بحران شدید اقتصادی قرار دارند، نباید فریب آمریکا را خورده و با تصمیم‌های اشتباه ملت‌های خود را با چالش جدید روبه‌رو سازند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود