16 شهریور 1394
شماره خبر: 148585

کولیوند: مسکن مهر از فرصت به تهدید تبدیل شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کولیوند: مسکن مهر از فرصت به تهدید تبدیل شده است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی یکی از معضلات استان البرز بلاتکلیفی مسکن مهر بوده و این طرح از فرصت به تهدید تبدیل شده است.
محمد جواد کولیوند در نشست شورای اداری استان با اشاره به مشکلاتی که مسکن مهر در استان ایجاد کرده است، افزود: اگر هر چه سریعتر دراین باره تصمیم گیری اساسی صورت نگیرد، شاهد مشکلات زیادی خواهیم بود. وی بیان کرد: دولت نیز 10 هزار میلیارد تومان برای مسکن مهر سراسر کشور اختصاص داده که باید به انتظار تخصیص آن باشیم تا بخشی از مشکلات موجود را کمرنگ تر کنیم.
وی با اشاره به تشکیل بسیح اقشار و نقش آن در شناسایی معضلات استان، گفت: تشکیل بسیح اقشار قدم خوبی برای شناسایی معضلات و رفع آن در استان است که امیدوارم بتوانیم از فرصت ایجاد شده به درستی استفاده کنیم. کولیوند یادآور شد: بسیج اقشار از 18 قشر استان تشکیل شده که با ایجاد کارگروه های تخصصی مشکلات و موانع را شناسایی و به شورای مرکزی ارسال خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه باید در بخش اقتصادی حمایت ویژه ای از تولیدکنندگان داشته باشیم، افزود: باید مشکلات موجود بر سر راه تولیدکنندگان را با لبخند حل و فصل کنیم و به صورت ویژه موانع را از سر راه برداریم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود