طرح نظام آدرس دهی استاندارد در دولت الکترونیک بررسی شد
سپیدارآنلاین: گروه سیاسی
استفاده از سامانه مدیریت املاک برای دهیاری ها در راستای تبصره 2 آیین نامه G-NAF ( نظام آدرس دهی استاندارد) در دولت الکترونیک بررسی شد.
فروغی بخشدار مرکزی کرج و مهندس کوچکی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان کرج در جلسه اولیه طرح الکترونیکی کردن شهرداری ها و دهیاری ها در راستای تبصره 2 آیین نامه G-NAF که روز یکشنبه برگزار گردید اعلام کرد: با توجه به اینکه برای ارائه هرنوع خدمت و عملیاتی در سطح حاکمیت و کشور نیازمند نظام آدرسدهی واحد هستیم، دستگاهها و سازمان های مختلف باید بتوانند برای ارائه خدمات مخاطبان خود را شناسایی کنند. بخشدار مرکزی کرج در جلسه طرح الکترونیکی کردن شهرداری ها و دهیاری ها در راستای تبصره 2 (G- NAF )با بیان اینکه در حال حاضر در کشور دارای زبان مشترک آدرس دهی هستیم، افزود: هرگونه تغییر در آدرس مکانی شهروندان باید با اطلاعات نظام مدیریتی کشور صورت گیرد که مطابق با طرح های جهانی باشد. در این جلسه که با حضور حمیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز و شکوری مقدم مجری طرح الکترونیکی کردن شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد، مقرر گردید تا مسئولین مربوطه، در بازدید از مناطقی که این طرح در آنها اجرا شده، با شرایط ، مزایا و نحوه اجرای طرح آشنا شوند. حمیدی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در این جلسه در خصوص ضرورت راه اندازی دولت الکترونیک گفت:دولت الکترونیکی ، به معنای سازمانی مجازی بدون ساختمان و دیوار توصیف می شود که خدمات دولتی را بدون واسطه بصورت 24 ساعته و هفت روز هفته به مشتریان ارایه میدهد. به عبارتی دولت الکترونیکی به مجموعه ارتباطات الکترونیکی میان دولت، شرکتها و شهروندان و کارکنان دولت که از طریق شبکه اینترنت برقرار میشود اطلاق میگردد.