7 دی 1393
شماره خبر: 134353

ممیزی املاک به «توسعه شهری» کمک می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ممیزی املاک به «توسعه شهری» کمک می کند


مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج با حضور در پخش زنده برنامه "و اما امشب" سیمای البرز به تشریح دستاوردهای این نهاد در مسیر حرکت شهر کرج به سمت الکترونیکی شدن پرداخت.
مهرداد فیروزبخت با حضور در برنامه "... و اما امشب"، شهر الکترونیکی را شهری مبتنی بر ارایه خدمات به شکل مجازی و اینترنتی دانست و گفت: شکل فیزیکی ادارات و نهادها در شهر الکترونیکی حذف نمی شود اما ارایه خدمات از طریق ابزارها و رسانه های نوین صورت می گیرد. وی همچنین شهر را یک موجود پویا و زنده توصیف کرد و گفت: از آنجا که شهر مانند یک موجود زنده به طور دائم در حال تغییر و تحول است، باید این موجود زنده به طور مکرر رصد شود و روند این تغییرات برای انجام برنامه ریزی های جامع شهری به ثبت برسد.
این مدیرعامل در ادامه هدف از اجرای پروژه بزرگ ممیزی املاک در شهر کرج را نیز در راستای همین امر دانست و گفت: پروژه ممیزی کمک می کند تمامی تغییر و تحولاتی که طی سال های اخیر در شهر صورت گرفته به ثبت برسد و بتوانیم از این داده ها در برنامه ریزی های کلان شهری، طرح های جامع ترافیکی، تعیین سرانه های فرهنگی و فضای سبز و موضوعاتی از این دست استفاده کنیم. فیروزبخت تمامی فعالیت ها و پروژه های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج را در راستای تحقق شهر الکترونیک و ارایه خدمات از راه دور ارزیابی کرد و گفت: تمامی پروژه ها در سازمان فاوا در امتداد یکدیگر هستند و اجرایی شدن همه آنها ما را یک گام به رویای شهر الکترونیک نزدیک می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود