1 مهر 1394
شماره خبر: 149661

ماه مهرشروع دلنشین فصل علم وشکوفایی بوستان دانش است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ماه مهرشروع دلنشین فصل علم وشکوفایی بوستان دانش است


فرماندارکرج گفت:همزمانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی، فرصت مبارکی است تا به پاسداشت یاد و خاطره سنگرداران همیشه پیروز این دو عرصه عزت و افتخار کشور بپردازیم.
محمدتقی ایرانی معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان کرج اظهارداشت:ماه مهر، شروع دلنشین فصل علم آموزی و آغازفصل شکوفایی بهار دانش است ؛ زمانی است که دانش آموزان و دانشجویان، با آرامش وآسایشی که درکشور حکمفرماست پشت میزهای دانش اندوزی می نشینند و بدون هیچ گونه نگرانی ، برای آینده روشن خود برنامه ریزی می نمایند. ایرانی گفت:همزمانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی، فرصت مبارکی است تا به پاسداشت یاد و خاطره سنگرداران همیشه پیروز این دو عرصه عزت و افتخار کشور بپردازیم. وی امنیت و آرامش کشور را مرهون دلاورمردی ها و رشادت جوانانی دانست که از سنگر علم و دانش به جبهه های دفاع مقدس رفته و با خون پاک خود، از سرزمین خویش دفاع کردند تا عزت مردم شریف ایران زیر یوغ تهاجم استکبار جهانی پایمال نگردد.
ایرانی، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای عزیز دانش آموز دوران دفاع مقدس یادآورشد: در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 33 هزار شهید دانش آموز و 3500 شهید دانشجو به انقلاب اسلامی تقدیم شده است که همه ما نسبت به این خون های پاک مسئولیم و باید برای حفظ ارزش هایی که این عزیزان بخاطر آنها از جان خود گذشته اند تلاش نماییم. وی ابراز امیدواری کرد سال جدید تحصیلی ، سالی توام با رشد و بالندگی برای دانش آموزان و دانشجویان عزیز باشد و جوانان و نوجوانان، اراده خویش را در جهت پیشرفت در عرصه های علم و معرفت استوار نموده ، با فراگیری علم و دانش، همت خویش را به کار بسته و خود را مجهز به سلاح تقوا و پایداری نمایند تا در آینده چرخهای علمی و مدیریتی ایران اسلامی را به نحو مطلوب به حرکت درآورند.



منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود