9 مهر 1394
شماره خبر: 150112

منطقه 6 شهرداری کرج با تراکم بالای جمعیتی نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

منطقه 6 شهرداری کرج با تراکم بالای جمعیتی نیازمند توجه بیشتر مسئولان است


عضو خانه ملت اظهار داشت: منطقه 6 شهرداری کرج با تراکم بالای جمعیتی نیازمند توجه بیشتر مسئولان و رسیدگی به موضوعات متعددی که منطقه به واسطه آن ارتقاء می یابد، است.
عزیز اکبریان با همراهی محمدصادق باغستانی عضو شورای اسلامی شهر و عزیز صدرنژاد مدیر منطقه 6 شهرداری این کلانشهر با حضور در مسجد چهارده معصوم (ع) واقع در 35 متری بنیاد پای صحبت ها و دغدغه های شهروندان نشست و همچنین برای رفع مشکلات و کاستی های موجود قول مساعد داد. عضو مجلس بهارستان در این دیدار مردمی و پس از جمع بندی موضوعات مطرح شده، عملکرد منطقه 6 شهرداری کرج در حوزه فضای سبز، مبلمان و زیباسازی شهری، مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز، ساماندهی وضعیت جدول و آسفالت معابر، حمایت از فعالیت های فرهنگی ورزشی و... را قابل قبول توصیف کرد و خواستار حمایت بیشتر شورای اسلامی شهر از فعالیت های در دست اقدام در راستای تقویت رفاه حال همشهریان شد. در ادامه عضو شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری به منظور ارتقاء سلامت و توسعه مراکز بیمارستانی اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت های نمایندگان مردم در پارلمان محلی و مجلس شورای اسلامی به موفقیت های خوبی در بحث افزایش سرانه های بهداشت و درمان دست یافته ایم که به زودی نتایج آن نمایان خواهد شد. محمدصادق باغستانی با اشاره به بازسازی و تجهیز 4 بیمارستان دولتی در سطح شهر اذعان داشت: در جلسات برگزار شده مقرر گردیده بیمارستان های دولتی شهید رجایی، شهید باهنر، شهید کمالی و شهید مدنی با افزایش فضاهای عمرانی و تجهیز تخت های بیمارستان موجب افزایش خدمت رسانی به شهروندان گردند.عضو پارلمان شهری کرج در بخش دیگری از سخنانش به تعیین تکلیف زمین مجاور بیمارستان شهید رجایی اشاره کرد و اذعان داشت: این زمین به منظور احداث مرکز درمانی با کاربری بخش قلب و روان پزشکی در نظر گرفته می شود تا به صورت مناسب در خدمت شهروندان باشد. این مسئول شهری با اشاره به جمعیت بالای شهر، توسعه زیرساخت های شهری را ضروری دانست و افزود: کرج شهری غیر برخوردار به لحاظ سرانه های بهداشت و درمان است و اشاره به این موضوع نیز تازگی ندارد، چرا که در استان البرز حتی یک بیمارستان روانپزشکی نداریم اما خوشبختانه با استقبال بخش خصوصی و مشارکت سرمایه گذاران در ساخت مراکز بهداشت و درمان، بزودی شاهد رشد مطلوبی در حوزه درمان خواهیم بود . باغستانی در پایان ضمن تقدیر از بذل توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان نسبت به مشکلات و دغدغه های شهروندان، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری تاکنون تمام تلاش خود را برای همکاری در زمینه توسعه فضاهای درمانی و بهداشت بکار گرفته و در این راستا شورای شهر سعی می‌کند در کنار وزارت بهداشت و درمان فعالیت و تکاپوی قابل توجهی در این عرصه داشته باشد.
خدمات رسانی در منطقه شتاب مضاعفی به خود گرفته است
عزیز صدرنژاد، مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از پیگیری های عزیز اکبریان عضو مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج در خصوص تعریض پل حصارک و بازگشایی ادامه بلوار ماهان تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین ضمن تشکر از مشارکت بالای شهروندان و معتمدین و هیات امنای مساجد در امور شهری، از اهتمام ویژه و تلاش بی شائبه مجموعه مدیریت شهری جهت رفع مشکلات مطرح شده خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به حضور و پیگیری های مستمر نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج، خدمات رسانی در منطقه شتاب مضاعفی به خود گرفته است. صدرنژاد در ادامه از پیگیری و احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در سال آینده در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و فرصت تفرجگاهی نهر دلمبر واقع در (شمال غربی باغستان)، با پیگیری های صورت گرفته تبدیل این فرصت به وضعیتی مطلوب جزء برنامه های مدیریت شهری کرج در حوزه سرمایه گذاری می باشد. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در پایان از پیگیری ویژه جهت احداث روز بازار در بنیاد خبر داد و گفت: تامین رفاه و آسایش شهروندان شعار عملی مدیریت شهری است لذا در این خصوص تمام توان و تلاش خود را جهت احداث بازار روز بکار خواهیم گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود