16 مهر 1394
شماره خبر: 150584

پیام تبریک بخشدار مرکزی به مناسبت روز روستا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام تبریک بخشدار مرکزی به مناسبت روز روستا


فروغی، بخشدار مرکزی کرج ، 15مهر روز ملی روستا را به تمامی روستائیان زحمتکش شهرستان کرج تبریک گفت و این روز را گرامی داشت.
محمد فروغی" از روستا به عنوان مظهر صداقت و صمیمیت یاد کرده و گفت: زیبایی، تدین، سادگی، فراغت، منظره‌های دلگشا، صلح و صفا و آرامش از بارز ترین صفات روستا و روستاییان عزیز است.
بخشدار مرکزی کرج با اشاره به نقش و جایگاه مهم روستاییان در عرصه های تولیدی و اقتصادی اظهار داشت: روستاییان، مظهر خود اتکایی و خودکفایی هستند و نقش این عزیزان در عرصه های مختلف خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل بوده است. وی با تجلیل از خدمات ارزنده روستاییان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ادامه داد: در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و دوران آبادانی و سازندگی میهن عزیز اسلامی این روستاییان بودند که دوشادوش سایر اقشار مردم، مردانه ایستادند و برگ درخشانی از خود در تاریخ بر جای نهادند. فروغی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بارها بر توجه به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کرده اند و همچنین دولت تدبیر و امید دکتر روحانی نیز توجه ویژه ای را به روستا و روستاییان عزیز و مناطق کمتر توسعه یافته دارد. وی در پایان با گرامی داشت روز ملی روستا، بر ضرورت توجه به توسعه همه جانبه روستاهای شهرستان کرج تاکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود