18 مهر 1394
شماره خبر: 150696

جلسه مواد مخدردر فرمانداری فردیس بر گزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسه مواد مخدردر فرمانداری فردیس بر گزار شد


جلسه مواد مخدر ، با حضور فرماندارمعاونین ، فرمانده انتظامی و روسای نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری فردیس برگزار شد.
در این جلسه مهندس زمانی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برتلاش بیشتر در ریشه کنی و مبارزه علمی وفرهنگی با مواد مخدر تاکید کرد و افزود : برای مبارزه با مواد مخدر بایستی از طریق آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی در پیشگیری از اعتیاد اقدام کرد چراکه معلمان ومدیران تربیتی و آموزشی نقش بسیار زیادی در توسعه و ترویج اثرات مخرب مواد مخدر واعتیاد دارند و می توانند از همان سن نوجوانی با فرهنگ سازی و آموزشهای علمی و اجتماعی زمینه را برای دانش آموزان فراهم کنند. فرماندار به سن پایین اعتیاد در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت : متاسفانه امروزه اعتیاد در سنین کم (13سال) در جامعه همراه با معضلات اجتماعی گریبانگیر قشر جوان و نوجوان شده است که باید همه دستگاهها و نهادها با همکاری مردم و خانوانده ها در راستای پیشگیری ازاین مقوله خانمان سوزی گام جدی و موثر بردارند.
علی قنبر زمانی،اطلاع رسانی و انعکاس برنامه ها ی فرهنگی و پیشگیری از اعتیادرا که دستگاههای اجرایی تدوین و اجرایی می کنند لازم و ضروری برشمرد و گفت : صدا و سیما نقش بسیارمهمی در این زمینه دارد که امیدوارم با همکاری و تعامل با متولیان امر مبارزه بامواد مخدر نسبت به آگاهی جوانان و خانواده ها اقدام نمایند. وی نقش خانواده درروی آوردن جوان ،به اعتیاد را کلیدی و مهم خواند و افزود : نظارت و تربیت اولیا برفرزندان می تواند قبل از گرفتار شدن به منجلاب اعتیاد و مشکلات پس از آن کمک بسیارزیادی هم به خانوانده و هم به جامعه کرده باشد. مهندس زمانی در پایان به سرگرمیهای جوانان در جامعه اشاره کرد و افزود : بستری باید فراهم شود تا جوانان بتوانند اوقات فراغت خود را در فضاهای آموزشی ، سرگرمی ، ورزشی ، و هنری و سایرتفریحات سالم سپری کنند ،و این امر باعث می شود جوان فرصتی برای رفتن به سمت موادمخدر و معضلات اجتماعی پیدا نکند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود