27 آبان 1391
شماره خبر: 15119

800 هکتار زمین برای توسعه صنایع ساوجبلاغ تخصیص یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

800 هکتار زمین برای توسعه صنایع ساوجبلاغ تخصیص یافت

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ گفت: 800 هکتار زمین برای توسعه صنایع و ایجاد شهرک صنعتی جدید در منطقه تخصیص داده می شود.
علی حدادی در بازدید از شرکت تولید ژله، پاستیل، آب میوه و... در ساوجبلاغ از تخصیص 800 هکتار زمین برای توسعه و گسترش صنایع و ایجاد شهرک صنعتی جدید در این شهرستان خبر داد. وی افزود: صنایع با ایجاد فضای سالم، باید به فکر تامین فضاهای آموزشی و علمی- کاربردی برای ارتقای سطح علمی و عملی کارکنان باشند و تولید کیفی و مطلوب را در برنامه کاری خود قرار دهند. حدادی گفت: این شرکت و شرکتهای همردیف می توانند با طرح توسعه، ایجاد اشتغال زیادی را با توجه به پتانسیلهای موجود در این شهرستان داشته باشند. حدادی با قدردانی از موسس این شرکت که سهم بزرگی در تولید و اشتغال دارد، گفت: البته توان و تلاش وی منحصر به صنعت نبوده و تواسته با تاسیس دانشکده صنعت غذا زمینه تحصیل دانشجویان زیادی را در این دانشگاه فراهم کند.
تعداد دانشگاهها در کنار مراکز صنعتی ساوجبلاغ افزایش یافته است
وی با بیان اینکه ارتباط موثر صنعت و دانشگاه موجب پویایی صنعت می شود، گفت: در سال های اخیر تعداد دانشگاه های ما در کنار صنعت افزایش یافته که این امر موجب ارتباط نزدیک دانشجویان با تولید و صنعت شده است. وی ساوجبلاغ را منطقه ای صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان البرز یاد کرد و گفت: این پتانسیل در همه جای کشور نیست ما آمادگی همکاری با سرمایه گذاران در بخش های مختلف هستیم. حدادی یادآور شد: این شرکت با تولید انواع پاستیل، پودرژله، دسر بستنی زمستانه، آب میوه از کنستانتره های طبیعی سهم بزرگی در صادرات به استرالیا، ژاپن، عراق، ترکیه، روسیه، و حاشیه خلیج فارس دارد که میزان صادرات سالانه به بیش از شش میلیون دلار می رسد. فرماندار ساوجبلاغ بازدید از شرکتها و مراکز تولیدی در شهرستان را به منظور برسی مسائل و مشکلات صنایع در دستور کار قرار داده است.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود