4 آبان 1394
شماره خبر: 151610

نامه مقام معظم رهبری درباره برجام خط قرمزهای نظام را روشن کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نامه مقام معظم رهبری درباره برجام خط قرمزهای نظام را روشن کرد


نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان برای دوری از دسیسه‌های دشمنان اسلام و مقابله با هرگونه آسیب به جمهوری اسلامی باید خط به خط به شروط نامه مقام معظم رهبری عمل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مفید کیایی نژاد اظهار کرد: نامه رهبر انقلاب به رییس‌جمهور درباره برجام بر تمام شایعات موجود در جامعه خط بطلان کشید و به‌نوعی با تقدیر از تمام فعالان این عرصه، نمایی از وحدت و همدلی در جامعه با به تصویر کشیدند. وی افزود: رهبر معظم انقلاب با این کار پروژه نفوذ آمریکایی‌ها به جمهوری اسلامی را به بن‌بست کشاندند و در این نامه از تمام مسئولان فعال در این عرصه تقدیر کردند و باید نامه ایشان فصل‌الخطاب همه باشد چه آن‌هایی که موافق اجرای برجام بودند و چه آن‌هایی که مخالف بودند. این مقام مسئول تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به جد دستورات رهبر انقلاب در مورد برجام را در دستور کار قرار خواهد داد و نمایندگان به همراه دیگر مسئولان دولتی تمام این موارد 9گانه را پیگیری خواهند کرد تا مبادا طرف مقابل از اجرای برجام کوچک‌ترین سواستفاده کند.
کیایی نژاد در ادامه با اشاره به فضای پساتحریم در کشور گفت: مسئولان باید به وعده‌های خود در حوزه‌های مختلف به‌خصوص در حوزه اقتصادی عمل کنند و به شعارهایی که در این مورد داده‌اند عمل کنند.
نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی باید به جد در دستور کار دولت قرار گیرد، گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند تنها راه شکوفایی اقتصاد کشور تلاش در جهت تحقق الزامات مربوط به اقتصاد مقاومتی است و دولتی‌ها نباید به‌هیچ‌وجه حتی در صورت لغو تحریم‌ها این مقوله مهم و حیاتی را فراموش کنند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود