27 اسفند 1390
شماره خبر: 5868

سران عرب در مقابل جنایات اسرائیل سکوت نکنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سران عرب در مقابل جنایات اسرائیل سکوت نکنند

امام جمعه کرج با انتقاد از سکوت سران کشورهای عربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: سکوت حکومت‌های دست‌نشانده موجب افزایش جنایات رژیم صهیونیستی شده است.
نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار کرد: متاسفانه این روزها شاهد گستاخی افسار گسیخته سران جنایتکار رژیم اشغالگر قدس هستیم که این جنایات در سکوت مطلق برخی حکومت‌های عربی انجام می‌شود. وی تصریح کرد: این در حالی است که برخی حاکمان عرب برای سرکوب مردم شیعه بحرین ارتش اعزام کرده، اما وقتی پای رژیم صهیونیستی به میان می‌آید، ناگهان سکوت می‌کنند و خود را به خواب می‌زنند. نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر حکومت‌های دست‌نشانده در برابر کشتار مسلمانان سکوت نمی‌کردند،‌ امروز شاهد جنایاتی بزرگ علیه ملت‌های مسلمان نبودیم. کازرونی از ملت‌های آزاده و مستقل جهان به ویژه امت اسلامی خواست تا با اعتراض به حکومت‌های دست‌نشانده آنها را وادار به موضع‌گیری علیه جنایات اسرائیل و حامیانش در منطقه کنند.
* مصوبات سفر هیئت دولت با جدیت پیگیری شود
کازرونی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به انجام چهارمین سفر هیئت دولت و شخص رئیس جمهوری به استان البرز در هفته جاری گفت: این سفرها در گذشته خیر و برکات زیادی برای مردم منطقه داشته و امیدوارم با تلاش مسئولان استانی برای اجرای مصوبات سفر دوره چهارم، موجبات رشد و توسعه استان البرز را فراهم کنند. وی تاکید کرد: لازم است تا مصوبات دور چهارم و همچنین باقی‌ مانده مصوبات سفرهای قبل با جدیت از سوی دستگاه‌های اجرایی پیگیری شده و به بهره‌برداری برسد. کازرونی در پایان از رئیس جمهوری و هیئت دولت نیز ضمن تشکر به دلیل انجام چهار سفر و اطلاع از مشکلات مردم خواست تا اعتبارات مالی مصوبات استانی را در کمترین زمان ممکن تخصیص دهند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود