18 آبان 1394
شماره خبر: 152478

نماینده مجلس از عملکرد سازمان عمران در پیشبرد پروژه خانه ملت تقدیر کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نماینده مجلس از عملکرد سازمان عمران در پیشبرد پروژه خانه ملت تقدیر کرد


نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه خانه ملت، با اشاره به روند مطلوب فعالیت این مجموعه در پیشبرد هر چه بهتر پروژه، آن را یکی از برجسته ترین ابنیه ی موجود در سطح شهر کرج ارزیابی کرد.
در بازدیدی که عزیز اکبریان به همراه علی سلطانی مقدم مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج ضمن بازدید از روند اجرای پروژه خانه ملت انجام داد، اذعان داشت: با توجه به اینکه این پروژه به منظور ایجاد محل جدید دفتر فعالیت نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است، انتظار می رود که مکاتبات و مراجعات مردمی به این مرکز با تمهیدات اندیشیده شده در محل جدید، با سازماندهی بیشتری صورت پذیرد. در ادامه مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، نماینده مردم در مجلس را در جریان کم و کیف اجرای پروژه مذکور قرار داد و تاکید کرد: با توجه به نظارت های پی در پی و بنا به تعهد و تعصب بر پروژه های عمرانی که بر عهده این سازمان نهاده شده است، استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد در اجرای این پروژه لحاظ شده است.
علی سلطانی مقدم یادآور شد: پروژه ساختمان خانه ملت در زمینی به مساحت 600 متر مربع در 6 طبقه و با زیربنایی در حدود 2320 متر مربع، در ضلع شمالی خیابان گلزار شهدای چهارصد دستگاه در منطقه 9 شهرداری این کلانشهر واقع شده است. وی خاطرنشان کرد: پروژه مذکور به عنوان محل دفاتر نمایندگان شهر کرج در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است، که پس از گذراندن مراحل پایانی و تکمیل ساختمان تحویل نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شهر می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود