19 آبان 1394
شماره خبر: 152580

رشد اقتصادی کشور بایدبر پایه علم محقق کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رشد اقتصادی کشور بایدبر پایه علم محقق کرد


مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز با اشاره به اهمیت توجه به برنامه های پژوهشی گفت: باید رشد اقتصادی کشور را برپایه علم محقق کرد .
قباد نعمتی در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته پژوهش استان البرز افزود: نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار انکارناپذیر بوده و نیروی محرک توسعه در تمامی ابعاد به شمارمی رود. وی ادامه داد: امروز پژوهش با دشواری های ساختاری و عملکردی فراوانی مواجه است و با بها دادن به این مقوله مهم در هفته پژوهش می توان تحولاتی را ایجاد کرد. نعمتی تاکید کرد: امروز کشورها برای توسعه، عمده توجه خود را مصروف تقویت و ارتقای بخش تحقیق کرده اند و این موضوع مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. وی خاطرنشان کرد: دراین بین اطلاع رسانی و تبلیغات نقش موثری را ایفا می کنند که باید از ظرفیت رسانه ها بهره بیشتری برد. مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ادامه داد: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات استانداری البرز طرح های ویژه ای را برای هفته پژوهش در نظر دارد که باید اطلاع رسانی فراخوان ها و اطلاعیه ها دراین زمینه در یک برنامه زمان بندی شده مورد توجه قرار گیرد. وی نقش این کمیته را در فضاسازی هفته پژوهش و افزایش مشارکت عموم مردم و پژوهشگران و فناوران مورد توجه قرار داد و افزود: حضور فعال مردم و نخبگان در برنامه های هفته پژوهش به ویژه نمایشگاه اختصاصی این هفته، می تواند زمینه رشد اقتصادی کشور بر پایه علوم و فناوری را محقق سازد.
دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان انعکاس خبری برنامه های هفته پژوهش را از دیگر وظایف این کمیته برشمرد و افزود: هماهنگی های لازم با رسانه های ارتباط جمعی استان برای انعکاس گسترده و شایسته برنامه های این هفته صورت خواهد پذیرفت. نعمتی اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل روابط عمومی استانداری به عنوان مسوول کمیته اطلاع‎رسانی و تبلیغات هفته پژوهش تعیین شده تلاش شده در این فاصله زمانی که تا زمان برگزاری برنامه‎های این هفته باقی مانده جلساتی برای اطلاع‎رسانی بهتر و هماهنگی بیشتر با اعضای ستاد برگزار شود. 14 لغایت 18آذرماه به عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود