2 آذر 1394
شماره خبر: 153410

پویایی شورای هماهنگی روابط عمومی ها در گرو شور و انرژی اعضای هیئت رئیسه است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پویایی شورای هماهنگی روابط عمومی ها در گرو شور و انرژی اعضای هیئت رئیسه است


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز در ششمین نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، پویایی این شورا را در گرو شور و انرژی اعضای هیئت رئیسه عنوان کرد و اظهار داشت: با تشکیل دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز در..
سال گذشته تمامی امور شورا بر اساس جدول زمان بندی شده پیش رفته و مصوبات دوره اول در دست پیگیری است در این راستا از اعضای هیئت رئیسه دومین دوره هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتظار می رود با جدیت امورات مربوط به حوزه تخصصی خود را پیگیری کنند. قباد نعمتی در ادامه سخنان خود به برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی طی هفته گذشته در رابطه با دریافت نقطه نظرات اعضای شورا و همچنین تشکیل کارگروه های تخصصی شورا اشاره کرد وگفت: در این نشست با اخذ نقطه نظرات اعضای شورا مسیر حرکت در حوزه های مختلف روابط عمومی برای اعضای هیئت رئیسه بویژه رؤسای کمیته های تخصصی روشن شده است. وی افزود: در این راستا از رؤسای کمیته های تخصصی؛ آموزش و پژوهش، رفاهی-فرهنگی و اجتماعی، ارتباطات و تبلیغات و سلامت و محیط زیست انتظار می رود با تدوین برنامه ای مشخص نسبت به طرح ایده ها وپیگیری آنها در کارگروه های تخصصی اهتمام بورزند.
تاکید بر فعالیت کارگروه ارزیابی عملکرد مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز همچنین بر فعال شدن کارگروه ارزیابی عملکرد مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و یادآور شد: شایسته است این کارگروه در ابتدای امر نسبت به ارزیابی عملکرد خود اقدام کرده و در برنامه های آتی ضمن بازدید و دیدار با همکاران خود در سایر ادارات استان عملکرد آنان را در بخشهای مختلف مورد بررسی قرار دهند.
احکام رؤسای کمیته های تخصصی اعطا شد
در ادامه این نشست دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان احکام رؤسای کمیته های تخصصی؛ آموزش و پژوهش، رفاهی-فرهنگی و اجتماعی، ارتباطات و تبلیغات و سلامت و محیط زیست را اعطا و برای آنان آرزوی توفیق در امور محوله کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود