9 مرداد 1392
شماره خبر: 43954

تشکیل اولین نشست رسمی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکیل اولین نشست رسمی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز


احکام اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های استان البرز در اولین جلسه رسمی این شورا ابلاغ شد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان البرز در اولین جلسه رسمی اعضای هیئت رئیسه این شورا اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در رابطه با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها و همچنین با استناد به اساسنامه این شورا، احکام اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان صادر شد. ابراهیم کردلو افزود: این شورا که به ریاست استاندار و به دبیری مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز تشکیل می شود در رابطه با سیاستهای کلی به منظور بهبود وضعیت و جایگاه روابط عمومی ها در سطح استان تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد. این مسئول با اشاره به اینکه نقش مدیران روابط عمومی دستگاه ها در ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف استان باید به گونه ای عمل کنند که مدیران و مسئولان با نگاهی سرشار از اعتقاد به آنان نگریسته و با اندیشه ای مبتنی بر نگاه عمیق به نقش مهم روابط عمومی ها، حمایتهای لازم را از این حوزه داشته باشند.
کمیته های تخصصی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تشکیل شد
تشکیل چهار کمیته تخصصی زیر مجموعه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان البرز از دیگر موضوعات اولین نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بود که با حضور اعضای هیئت رئیسه تصویب شد. سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز تشکیل چهار کمیته تخصصی این شورا از جمله نکات مهمی ذکر کرد که در اساسنامه این شورا نیز پیش بینی شده است. وی یادآور شد: در این راستا چهار کمیته؛ برنامه و بودجه به ریاست مدیر روابط عمومی شهرداری کرج، فرهنگی- ورزشی به ریاست مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، آموزش و پژوهش به ریاست مدیر روابط عمومی اداره کل دادگستری استان البرز و کمیته ارتباطات و تبلیغات به ریاست مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ تشکیل شد.
اعضای کمیته های تخصصی شورای هماهنگی روابط عمومی ها مشخص شوند
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان البرز در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه با مشخص شدن مسئولان کمیته های تخصصی شورای هماهنگی روابط عمومی ها، اعضای کمیته ها باید مشخص شوند، تصریح کرد: با مشخص

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود