8 آذر 1394
شماره خبر: 153829

کشورهای استکباری نمی‌خواهند راهپیمایی اربعین حسینی (ع) باشکوه برگزار شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کشورهای استکباری نمی‌خواهند راهپیمایی اربعین حسینی (ع) باشکوه برگزار شود


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای زورگوی استکباری نمی‌خواهند پیام نهضت عاشورا در جهان منتشر شده و تلاش می‌کنند که راهپیمایی اربعین حسینی (ع) باشکوه برگزار نشود.
عزیز اکبریان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر و با هدایت و تدبیر رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، مراسم اربعین حسینی (ع) به صورت ویژه و باشکوهی برگزار می‌شود. وی افزود: سال گذشته شاهد بودیم که بیش از 20 میلیون عاشق سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در این مراسم شرکت کرده و صحنه‌ای بی‌نظیر از وحدت و اقتدار شیعیان جهان و به طور کلی امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.نماینده مردم کرج در خانه ملت تصریح کرد: نخستین پیام راهپیمایی و حضور باشکوه شیعیان در مراسم اربعین حسینی (ع) به دشمنان اسلام و گروهک‌های تکفیری و تروریست‌های داعش این است که توطئه‌های آنها از هر جنسی که باشد، با پاسخ قاطع مسلمانان روبه‌رو خواهد شد. اکبریان افزود: بنابراین لازم است که امت اسلام و به ویژه شیعیان تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم دینی و مذهبی به کار بسته و اجازه ندهند که توطئه‌های دشمنان محقق شود. وی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین توطئه جهان غرب در برابر مراسم اربعین حسینی (ع) چیست، گفت: در نخستین گام آنها نمی‌خواهند تعداد زیادی از شیعیان و مسلمانان در این مراسم حضور یافته و می‌خواهند به جهانیان القا کنند که پیام عاشورای حسینی (ع) و نهضت عاشورا برای نسل امروز جذابیت ندارد.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنها به خوبی می‌دانند که مهم‌ترین پیام عاشورا و قیام امام حسین (ع) ظلم‌ستیزی و ایستادگی در برابر ظالم و دفاع از مظلوم است و به همین دلیل علیه این مراسم توطئه می‌کنند. اکبریان بیان داشت: کشورهای زورگوی استکباری نمی‌خواهند پیام نهضت عاشورا در جهان منتشر شده و تلاش می‌کنند که راهپیمایی اربعین حسینی (ع) باشکوه برگزار نشود. وی در پایان گفت: به طور قطع شیعیان و عاشقان امامت و پیروان راه ولایت این توطئه‌ها را به خوبی درک کرده و در روز اربعین حسینی (ع) پاسخ قاطعی به دشمنان می‌دهند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود