30 آبان 1391
شماره خبر: 15395

اداره ثبت اسناد و املاک وضعیت بافت روستاهای این شهرستان رامشخص کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اداره ثبت اسناد و املاک وضعیت بافت روستاهای این شهرستان رامشخص کند

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ گفت: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز وضعیت املاک روستاها را دراین شهرستان مشخص کند.
علی حدادی افزود: اکنون بیشتر واحدهای مسکونی در روستاهای شهرستان ساوجبلاغ نیازمند بازسازی و نوسازی هستند. وی ادامه داد: بر این اساس تعیین تکلیف مالکیت اراضی و واحدهای مسکونی در خدمات رسانی دستگاههای اجرایی به صاحبان این واحدها موثر است. وی اظهارکرد: فراهم کردن بستر مناسب برای بازسازی بافت های فرسوده و غیر مقاوم نیز باید از سوی دستگاههای اجرایی دراولویت قرار گیرد. حدادی گفت: اداره ثبت و اسناد استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ باید در قالب یک حرکت ضربتی اقدام لازم را برای سنددار کردن واحدهای مسکونی فراهم کنند. وی تاکید کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و روستایی بر عهده جهاد کشاورزی ،دهیاران و بخشداران است که باید برای به صفر رساندن آن در ساوجبلاغ تلاش بیشتری شود. شهرستان ساوجبلاغ 80 روستا دارد.




منبع: ایرنا

ميهمان
پاسخ 23/12/1396 - 06:12 علیرضا کوهستانی

با عرض سلام حضور محترم جناب حدادی بدینوسیله از دستور جنابعالی مبنی بر مستند سازی اراضی طالقان خصوصآ روستایم"پرگه" نهایت قدر دانی و تقاضای پیگیری از جانب جنابعالی را دارم.با تقدیم احترام.علیرضا کوهستانی از اهالی روستای پرگه طالقان.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود