25 آذر 1394
شماره خبر: 154714

سلامت بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان البرز سنجش می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سلامت بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان البرز سنجش می شود


مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از اجرای طرح سلامت بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
پنجمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان با حضور بی بی عصمت سرفرازی مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان مشاور در دستگاه های اجرایی استان در سالن شهدای البرز تشکیل شد. وی در این نشست، اجرای طرح سلامت بانوان در دستگاه های اجرایی را از جمله مصوبات این کارگروه برشمرد که با موافقت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در دستور کار پیگیری قرار گرفته است. سرفرازی گفت: این طرح با همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام خواهد شد و ابلاغیه و نحوه اجرای آن نیز به دستگاه های اجرایی استان اطلاع رسانی می شود.
سرفرازی همچنین اجرای طرح ساماندهی وضعیت کودکان خیابانی استان را یکی از محورهای این کارگروه برشمرد و گفت: در خصوص این بند نیز مقرر شد تا با همکاری اداره کل بهزیستی استان، فرمانداری ها در هر شهرستان جهت ساماندهی فعالیت های کودکان خیابان با مشارکت شهرداری ها اقدامات لازم را بعمل آورند. وی ادامه داد: ارائه گزارشی از همایش کاربردی "تبیین سیاست های کلی جمعیتی مبتنی بر سلامت مادر و کودک" و بررسی بازخوردها و چالش های پیش روی بانوان شاغل با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی البرز نیز در این کارگروه به تحلیل و بررسی گذاشته شد و پیشنهادات راهگشا در این حوزه به منظور رفع موانع فرا روی بانوان در خصوص این دغدغه، کتباً به اداره کل امور بانوان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اعلام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود