28 آذر 1394
شماره خبر: 154848

داوطلبان مجلس ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

داوطلبان مجلس ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند


فرماندار ساوجبلاغ به داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که زمان نام نویسی برای مجلس را به روزهای آخر ثبت نام موکول نکنند.
ابوالقاسم پالیزگیرگفت: امروز همزمان با سراسر کشور نام نویسی از داوطلبان مجلس دهم در ساوجبلاغ کلید خورد. وی افزود: دستور وزیر کشور بلافاصله به حوزه های فرعی نیز ارسال شد تا کار را آغاز کنند.
پالیز گیر از نامزدها خواست تا برای انجام بهتر وسریعتر کارها درساعات اداری واز همین امروز برای ثبت نام مراجعه نمایند. فرماندارساوجبلاغ گفت:ساوجبلاغ به عنوان حوزه اصلی و نظرآباد وطالقان به عنوان حوزه های فرعی انتخابات تعیین شده اند. وی اظهار امیدواری کرد تا باهمکاری تمام عوامل نظارتی شاهد انتخاباتی سالم وپرشور دراین حوزه انتخابیه باشیم. فرماندارساوجبلاغ افزود: رکن دیگر کار مجموعه افرادی هستند که خودشان را با برنامه هایشان به مردم عرضه می کنند تا طی یک پروسه دو ماهه وبا بررسی صلاحیت ها توسط مراجع مشخص شده وارد مراحل اصلی شده ودرنهایت یک هفته قبل از شروع انتخابات تبلیغات رسمی خود را آغاز نمایند. وی گفت:امیدواریم با انجام یک انتخابات سالم وپرشور،فردی که کارآیی وتوان بهتری درجلب نظر مردم داشته به عنوان نماینده این شهرستانها به مجلس راه یابد. پالیزگیر افزود:اعضای نظارت واجرایی انتخابات نهایت سعی وتلاش خود را برای امانتداری وصیانت از حقوق مهم مردم وداوطلبین بکار خواهند بست تا رعایت حق الناس نیز شده باشد. وی انتخابات مجلس شورای اسلامی را از عام ترین وسخت ترین آزمون برای سنجش میزان مشارکت مردمی درتعیین سرنوشت خودشان دانست.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود