9 دی 1394
شماره خبر: 155564

فرماندارساوجبلاغ طی پیامی سالروز 9 دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت را تبریک گفت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندارساوجبلاغ طی پیامی سالروز 9 دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت را تبریک گفت


فرماندار ساوجبلاغ با تبریک ۹ دی، گفت: در ۹دی پیروزی بزرگی برای ملت ایران به برکت عزای امام حسین(ع) نصیب این ملت مجاهد و خداجو شد.
متن پیام ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به شرح ذیل است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
با اهداء سلام به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا فداء) و درود به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) و انسانهای آزاده و بزرگی که با تبعیت از امر مولا و مقتدایشان جان بر سر پیمان نهاده و در راه خدا از خود گذشتند وبا آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی). به یقین تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی آکنده از مقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان الطاف خفیه و دست قدرت الهی را مشاهده نمود. حماسه 9 دی از زمره حماسه‌های بزرگی همچون حضور مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال 1357 است و از این حیث ماندگار خواهد ماند. درنهم دی ماه 88 ملّت شریف، بصیر و آگاه ایران اسلامی با عمل واقتدا به وصیت پیرو مراد خویش که فرمودند: "..... نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد...."و"....پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد..." وارد صحنه شده و با پشتیبانی و نشان دادن اوج ارادت خود به ولایت فقیه، زیباترین جلوه‌های بصیرت،‌ ولایتمداری و دشمن‌شناسی را که حاصل تعلیم و تعلم در مکتب عاشورا و تولی و تبری بود خلق نموده و به دشمنان این مرز و بوم ثابت کردند که جوانان کنونی کشور عزیزمان همچون جوانان نسل اوّل و دوم این انقلاب دوشادوش یکدیگر و با بصیرتی عمیق، آماده اطاعت از فرامین فصل الخطاب ولی امر خود در صحنه حضورداشته و با راهبری ها و هدایت های این سکاندار انقلاب که همواره با شجاعت و ذکاوت خاص خویش، این کشتی نجات را از میان امواج متلاطم تهدیدات و تهاجمات دشمن به ساحل نجات رهنمون ساخته، و نخواهند گذاشت توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز او در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خللی ایجاد کنند. این حماسه بزرگ مظهر دلدادگی مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی را به نمایش گذاشت.
البته این را باید سرلوحه راهمان قراردهیم شد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تفکرات ناب این انقلاب را برنتافته و لحظه‌ای دست از دشمنی خود برنخواهند داشت؛ فلذا امیداست با حفظ بصیرت و درک عمیق از اوضاع سیاسی منطقه و کشور، برای پاسداری از آرمانهای والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی همچون همیشه در صحنه های انقلاب حضوری فعال و پرشور داشته باشیم.
ابوالقاسم پالیزگیر
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود