10 دی 1394
شماره خبر: 155640

احزاب سیاسی البرز برای دریافت مجوز استانی اقدام کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

احزاب سیاسی البرز برای دریافت مجوز استانی اقدام کنند


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: احزاب سیاسی که مجوز استانی ندارند برای دریافت مجوز از استانداری البرز اقدام کنند.
توکل لطفی به فعالیت احزاب در استان البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز دارای ۳۵ حزب فعال است از این تعداد ۲۰ حزب مجوز خود را از استانداری البرز دریافت کرده اند و ۱۵ حزب باقی مانده بر اساس مجوزهای کشوری به فعالیت قانونی مشغول هستند. لطفی در ادامه فعالیت همه احزاب را در چارچوب قانون فعالیت احزاب و گروه های سیاسی آزاد دانست، و تفاوت احزابی که مجوز استانی دریافت کرده اند را در حمایت های حقوقی آینده اعلام کرد. به گفته مدیرکل انتخابات استانداری البرز بهتر است سایر احزاب هم اقدام به دریافت مجوز از استانداری البرز کنند. مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز اضافه کرد: استان البرز به دلیل همجواری با پایتخت مهمانان زیادی از گروه های سیاسی مختلف را پذیرا است که این نشان از پویایی و حجم فعالیت های اجتماعی سیاسی در این استان دارد. لطفی در ادامه با تاکید بر اینکه تبلیغات پیش از موعد کاندیداهای انتخاباتی خلاف قانون است و توسط متولیان امر رصد می شود، اظهار کرد: برای متخلفان پرونده تشکیل خواهد شد. لطفی در ادامه در پاسخ به این پرسش که «آیا قانونی برای برخورد با تبلیغات پیش از موعد کاندیداهای انتخابات مجلس در فضای مجازی وجود دارد یا خیر» گفت: در این خصوص در قانون دستوری وجود ندارد و به عبارتی در این زمینه با خلاء قانونی مواجه هستیم.
وی در پایان تاکید کرد: استانداری البرز بر اساس سیاست های دولت سعی می کند تسهیل کننده امور باشد و شرایط را برای فعالیت همه احزاب سیاسی مهیا کند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود