13 دی 1394
شماره خبر: 155818

رسانه‌ها اهمیت انتخابات خبرگان را برای مردم تشریح کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رسانه‌ها اهمیت انتخابات خبرگان را برای مردم تشریح کنند


در انتخابات نمایندگان مجلس خبرگان باید دقت بیشتری صورت گیرد تا افرادی عالم، صالح، مدیر و مدبر و معتقد به ولایت فقیه انتخاب شوند.
محمد جواد کولیوند در جمع تعدادی از نخبگان استان البرز اظهار داشت: امروز کشور ما نیاز به همدلی و مشارکت عمومی دارد و تمام گروه‌ها و جناح‌ها باید در حفظ نظام بکوشند و پشتوان ولایت فقیه باشند.
وی افزود: اگر ما نگاهی به کشورهای اطراف مانند سوریه، افغانستان، عراق داشته باشیم، می‌بینیم عمده مشکل آنها نداشتن رهبری است که خداوند این نعمت را به ما عطا کرده است. نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بحث مهم انتخابات مجلس خبرگان پرداخت و آن را یکی از مهمترین مسائل کشور دانست و تأکید کرد: در انتخابات نمایندگان مجلس خبرگان دقت بیشتری صورت گیرد تا افرادی عالم، صالح، مدیر و مدبر و معتقد به ولایت فقیه انتخاب شوند. کولیوند از رسانه‌ها خواست تا اهمیت این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری را برای مردم تشریح و تبیین کنند. وی از مردم استان البرز خواشت تا حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته و در انتخاب نمایندگان خبرگان و مجلس بر ملاک‌ها و شاخص‌های اصلی اهتمام ورزند. نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: مردم با انتخاب صحیح و درست می‌توانند، پیشرفت و توسعه کشور را در تمام ابعاد رقم بزنند.



منبع: تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود