29 دی 1394
شماره خبر: 156897

ضرورت ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور گسترده مردم در انتخابات

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ضرورت ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور گسترده مردم در انتخابات


دست اندرکاران و متولیان امر باید زمینه حضور پرشور و گسترده ملت ایران در انتخابات را فراهم کنند و مردم با حضوری پر رنگ اجازه ندهند دشمن برای کشور و نظام برنامه بچیند.
شهردار سابق کرج با بیان این که اگر حضور مردم کم رنگ شود، دشمن یک گام جلوتر می‌آید و طمع دشمن بیشتر می شود، افزود: حضور مردم پای صندوق های رأی موجب یأس و نا امیدی دشمن خواهد شد.
سیدعلی آقازاده در دیدار با جمعی از اهالی منطقه عظیمیه کرج با اشاره به این که ملت ایران در عرصه های گوناگون با وحدت و همدلی حماسه های بزرگی خلق می کنند، عنوان داشت: مردم در جریان انتخابات با شرکت و حضور پای صندوق های رأی کشور را در برابر توطئه های دشمن خنثی می کنند. وی در ادامه جمهوریت را از ارکان مهم نظام بیان کرد و گفت: مردم با مشارکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح در سرنوشت کشور خویش نقش تأثیرگذاری دارند. آقازاده با اشاره به نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور خویش، اظهار داشت: دست اندرکاران و متولیان امر باید زمینه حضور پرشور و گسترده ملت ایران در انتخابات را فراهم کنند و مردم با حضوری پر رنگ اجازه ندهند دشمن برای کشور و نظام برنامه بچیند. فرماندار سابق بندر انزلی در ادامه بر ضرورت انتخاب افراد اصلح تاکید کرد و گفت: در انتخاب نمایندگان باید به ملاک ها و معیارهایی که در اسلام مطرح است و ارجحیت دارد توجه داشته باشیم. بخشدار سابق کلاردشت تعهد به اسلام، انقلاب، رهبری و اصل ولایت فقیه را مهم ترین معیارها در زمینه انتخاب نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: مهم ترین معیار در انتخاب نمایندگان پایبندی به اسلام، نظام اسلامی و رهبری است که ما را از گردنه دشمن و توطئه های دشمنان اسلام و نظام حفظ می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود