7 آذر 1391
شماره خبر: 15619

تجاری سازی 20درصد از فضاهای آموزش و پرورش در شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تجاری سازی 20درصد از فضاهای آموزش و پرورش در شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار آنلاین: جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با حضور فرماندار/مدیر کل سازمان آموزش پرورش البرز و اعضاءاین شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار ساوجبلاغ از تصویب تجاری سازی 20درصد از فضای آموزشی سطح شهرستان که از موقعیت تجاری برخودار است را در این جلسه خبر داد. وی گفت شهرداریهای 5شهر این شهرستان لازم است همکاری خوبی رادر راستای اجرای این مصوبه وتقویت منابع مالی مدارس داشته باشند. علی حدادی افزود به زودی 60هزار نفر در مسکن مهر شهر جدید مستقر خواهند شد ولی نیاز آموزشی آن تامین نشده وباید وزارت مسکن ونوسازی مدارس به این موضوع مهم توجه جدی نمایند. مدیر کل آموزش وپرورش استان البرز هم از اختصاص 4میلیارد تومان برای هوشمند سازی مدارس استان خبرداد وگفت:5/1میلیارد تومان از بودجه استان و5/2میلیارد تومان از بودجه های وزارتخانه است که به زودی محقق خواهد شد.
حلیمی افزود بااختصاص بودجه کار هوشمند سازی مدارس استان کمتر از دوسال به پایان می رسد. وی گفت : در طول محرم برنامه های ویژه ای در سطح مدارس اجرا شده و مراسم 5هزار نفری جوانان با عنوان جوانان عاشورایی از میدان قدیم کرج تا چها راه مصلی از ساعت 9 الی 11 صبح با حضور دانش آموزان دبیرستانهای مرکز استان برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود