8 آذر 1391
شماره خبر: 15705

6 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر به متقاضیان واگذار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

6 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر به متقاضیان واگذار می شود

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج از واگذاری 6 هزار واحد مسکن مهر در دهه مبارک فجر به متقاضیان خبر داد.
مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: مسکن مهر به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت نقش بسزایی در تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه دارد.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و رفع مشکلات موجود در این حوزه به دستور استاندار محترم البرز مدیریت این مهم به فرمانداری کرج واگذار شد تا به صورت مستقیم بر روند احداث و واگذاری خدمات مختلف به متقاضیان نظارت داشته و مشکلات را برطرف نماید. این مسئول خاطر نشان کرد: در این راستا علاوه بر ورود میدانی و برگزاری جلسات متعدد در سایت مسکن مهر ماهدشت موضوعات به صورت کارگاهی بررسی و دستورات لازم برای تسریع در امر واگذاری خدمات و رفع موانع صادر شد. فرماندار کرج تصریح کرد: واگذاری انشعاب فاضلاب توسط آبفا تا جلوی درب ورودی واحد مسکونی، نصب انشعاب کنتور بر اساس درخواست مدیر پروژه مسکن مهر ظرف مدت 48 ساعت، آماده سازی معابر برای نصب انشعاب آب و فاضلاب با همکاری مدیر پروژه مسکن مهر، واگذاری انشعاب گاز حتی به صورت انفرادی در کلیه بلوک ها با قید فوریت ظرف مدت 24 ساعت پس از درخواست مالک، حضور نظام مهندسی بر اساس درخواست مدیر پروژه مسکن مهر ظرف مدت 48 ساعت به منظور تایید نقشه در محل اجرای پروژه مسکن مهر و همچنین آغاز علمیات آماده سازی و فضای سبز و سایر خدمات از اهم مصوبات این جلسه کارگاهی است که امید می رود با همکاری دستگاه های خدماتی و مسئولان مرتبط با این موضوع شاهد افتتاح و واگذاری 6 هزار واحد مسکن مهر در کرج باشیم.
فرماندار کرج با تاکید بر اینکه معاونت فنی و عمرانی فرمانداری نظارت مستقیمی بر این مهم دارد، یادآور شد: به منظور رصد دقیق مسائل و رفع موانع موجود کارشناس این حوزه در سایت مسکن مهر ماهدشت مستقر شده و بر روند اجرای کار نظارت دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود