8 آذر 1391
شماره خبر: 15706

امور آب برای راه اندازی جایگاه سوخت سیار در بخش آسارا همکاری نمی کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

امور آب برای راه اندازی جایگاه سوخت سیار در بخش آسارا همکاری نمی کند

سپیدار آنلاین: معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج از عدم همکاری لازم مدیریت امور آب استان در جهت راه اندازی جایگاه سوخت سیار در بخش آسارا انتقاد کرد.
سیدرضا مساعد با بیان اینکه راه اندازی چندین ایستگاه سوخت سیار از مهمترین اولویت های جاده چالوس در محدوده استحفاظی بخش آسارا است، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین و پرترددترین محورهای کشور در بخش آسارا قرار دارد باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که بتوان خدمات لازم را به مسافران ارائه کرد. وی افزود: در بخش آسارا تنها یک جایگاه سوخت وجود دارد که به دلیل فرسوده و قدیمی بودن امکان سرویس دهی مناسب به مسافران را ندارد.
بخش آسارا نیازمند چندین جایگاه سوخت سیار است
این مسئول با اشاره به اینکه این محور نیازمند چندین جایگاه سوخت سیار است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امکان احداث جایگاه ثابت سوخت به دلیل کم عرض بودن جاده و قرار گرفتن در حریم کمی و کیفی رودخانه وجود ندارد باید از طریق راه اندازی جایگاه های سیار نسبت به رفع این مشکل مهم اقدام کرد. مساعد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه دسترسی به جایگاه های سوخت در زمان های بحران بسیار ضروری است، گفت: جانمایی جایگاه های سوخت سیار که از مصوبات شورای هماهنگی مدیریت ترافیک استان و شهرستان نیز می باشد در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر یک جایگاه در منطقه ری زمین پیش بینی شده اما به دلیل عدم همکاری لازم برخی سازمانها از جمله امور آب تاکنون به نتیجه نرسیده است. وی افزود: با توجه به اینکه جایگاه فعلی توزیع سوخت بخش آسارا به دلیل نیاز به تعمیرات با ظرفیت کمتری می تواند نسبت به سوخت رسانی اقدام کند باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف جایگاه سیار منطقه ری زمین که از نظر تردد ترافیکی مورد تایید پلیس راه نیز قرار گرفته است، اقدام کرد. گفتنی است به دستور فرماندار کرج در آخرین جلسه شورای هماهنگی مدیریت ترافیک شهرستان مقرر شده است در جلسه ای تخصصی با حضور دستگاه های مرتبط راهکارهای قانونی برای رفع این مشکل اتخاذ شده و نتیجه آن در جلسه شواری ترافیک شهرستان ارائه شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود