5 بهمن 1394
شماره خبر: 157331

تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از فرماندار کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از فرماندار کرج


معاون وزیر آموزش و پرورش از فرماندار کرج به مناسبت کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش استان تقدیر کرد.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، به مناسبت کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش شهرستان کرج در استان البرز مورد تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت. متن این لوح تقدیر به شرح زیر است:
« لوح تقدیر»
مقام معظم رهبری«مدظله العالی»:
«بهترین و برجسته ترین فکرها باید بنشینند و برای آموزش و پرورش طراحی کنند.»
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد تقی ایرانی
فرماندار محترم و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کرج
سلام علیکم؛
شوراهای آموزش و پرورش طریقی مؤثر برای عمومی سازی تعلیم و تربیت به شمار می رود.گستردگی،پیچیدگی و نقش تعیین کننده آموزش و پرورش در توسعه کشور سبب می شود تا به آن فراتر از یک سازمان یا نهاد نگریسته شود. قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مصوبه مجلس شورای اسلامی ساز و کارهایی در این جهت است که مشارکت سایر سازمان ها و مردم را در تعلیم و تربیت آشکار می سازد.به همین دلیل این شورا بازوی قدرتمند و نقش راهبردی را برای ادارات آموزش وپرورش ایفا می کند. اکنون که در آستانه گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش سال 1394 که مزین به نام "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" است قرار داریم، از این که با تلاش و درایت خود توانسته اید رتبه اول را در سطح استان کسب نمایید، ضمن تبریک و قدردانی از زحمات شما، توفیق روزافزون جنابعالی را درخدمت به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم از خداوند متعال خواستارم.
مرضیه گٌرد
معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده
گغتنی است اهداء لوح تقدیر فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کرج، روز گذشته در مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش استان البرز و با حضور علی عباسپورمدیر امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش، آیه الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرج ، طحایی استاندار البرز،ساکی مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز ،فرمانداران ومدیران آموزش وپرورش نواحی و مناطق استان در سالن شهدای دولت استانداری البرز انجام شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود