13 بهمن 1394
شماره خبر: 157891

6 هزار و 700 واحد مسکن مهر در دهه فجر واگذار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

6 هزار و 700 واحد مسکن مهر در دهه فجر واگذار می شود


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از بهره برداری از 95 پروژه عمرانی، آموزشی و خدماتی در شهرستان ساوجبلاغ در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری خبر داد و گفت: واگذاری 6 هزار و 700 واحد مسکن مهر از جمله این پروژه ها است.
ابوالقاسم پالیزگیر این موضوع را در جلسه هم اندیشی رابطین فرهنگی ادارات اعلام کرد و اظهار داشت: برای اجرای این تعداد طرح و پروژه اعتباری بالغ بر 576 میلیارد تومان در حوزه عمرانی صرف شده است. وی با اعلام اینکه با بهره برداری ازاین طرح ها زمینه اشتغال برای بیش از 200 نفر فراهم می شود اضافه کرد: با افتتاح این طرح ها بیش از 30 هزار نفر از جمعیت روستایی و شهری ساوجبلاغ از خدمات و برکات این پروژه ها برخوردار خواهند شد . فرماندار ساوجبلاغ ابراز داشت:این تعداد پروژه روز یکشنبه 18 بهمن ماه با حضور استاندار البرز و معاونین وی افتتاح و مورد بهره برداری خواهد رسید.
وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، گفت: برنامه های دهه فجر امسال شامل برنامه های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، برق رسانی، کشاورزی و عمران شهری است که در دهه فجرافتتاح و به بهره برداری می رسند. پالیزگیر ایام الله دهه فجرو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران را رخدادی عظیم در تاریخ جهان برشمرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) معادلات سیاسی دنیا را به هم ریخت و قدرت مردمی و اسلامی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید. وی با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه ها ایام الله دهه فجر افزود: با توجه به ماهیت مردمی انقلاب اسلامی باید برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با مشارکت و حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شود.
وی تصریح کرد: امسال 68 طرح عمرانی مربوط به دستگاه های اجرایی و 12 طرح در بخش خصوصی و 15 طرح در مسکن مهر در این ایام به بهره برداری می رسد. فرماندار ساوجبلاغ از واگذاری 6700مسکن مهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و ادارات خدمات رسان تمامی زیر ساخت های منازل مسکونی را برای استقرار متقاضیان فراهم کرده اند. مشاور فرهنگی فرماندار ساوجبلاغ نیز در این نشست با اشاره به فرارسیدن سه واقعه مهم ایام مبارک دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان هدف از برگزاری این نشست را ارائه راهکار جهت تشویق مردم برای حضو در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند بیان کرد. حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی افزود : حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن وانتخابات نشاندهنده پایبندی آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی است . وی گفت: امروز دشمن به دنبال فاصله انداختن مردم ازانقلاب است و نظاره گر هستند تا ببینند ملت ایران چگون دراین مراسم حضور پیدا خواهند کرد . وی افزود:ما به عنوان رابطین فرهنگی بایدشادی این ایام را در ادارات خود با نصب بنر وپیامهای شادی در معرض دید قرار دهیم. وی با بیان وجود 250 روحانی ، 4هزار فرهنگی ، 5 هزار کارمندو 43 هزار دانش آموز در سطح شهرستان بهترین روش تبلیغ را تبلیغ چهره به چهره دانست وگفت : ادارات میتوانند مبلّغ ومشوّق حضورحداکثری مردم باشند و باید با مشارکت مردم موجبات ورود افراد اصلح وشایسته در مجلس را فراهم آورند. در ادامه مسئولین فرهنگی ادارات به ارائه خدمات فرهنگی خود در ادارات پرداختند ومصوبه ای مبنی بر برگزاری نماز جماعت در تمامی ادارات ،تلاوت قرآن قبل از شروع کار در ادارات وبرگزاری کلاس آموزشی برای مسئولین فرهنگی ادارات در حوزه علمیه شهرستان ساوجبلاغ مقرر شد. در پایان از بانوان اصحاب رسانه که در امر حجاب وعفاف پیشگام بودند توسط هدایایی تقدیر شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود