20 بهمن 1394
شماره خبر: 158320

دیدار استاندار البرز با خانواده شهداء در بخش آسارا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دیدار استاندار البرز با خانواده شهداء در بخش آسارا


استاندار البرز با همراهی اسفندیارنژاد بخشدار آسارا، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نعمتی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و مدنی مشاور استاندار در امور ایثارگران استانداری البرز با خانواده معظم شهدای روستای ولایترود بخش آسارا، دیدار کردند.
مهندس سیدحمیدطهائی" همچنین با همراهی خانواده معظم شهداء و جمعی از اهالی روستا با حضور در گلزار شهدای روستای ولایترود بخش آسارا و نثار فاتحه، با آرمانهای والای شهداء تجدید پیمان کرد.
استاندار البرز سپس با حضور در منزل شهیدان «سیدعلی جعفری، علی اوسط و صادق علی سولقانی» با خانواده های این شهیدان والامقام دفاع مقدس در روستای ولایت رود دیدار و گفت‌وگو کرد. این مقام مسئول ضمن تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر، با بیان خاطرات پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی، و تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت. مهندس طهائی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهداء برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی افتخار و عزت آفرینی است، افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم. در این دیدار خانواده های شهداء ضمن معرفی شهداء و نحوه شهادتشان به بیان گوشه ای از سجایای اخلاقی و رشادت های آنان پرداختند. در این دیدار با اهداء لوح تقدیر از خانواده معزز شهیدان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود