20 بهمن 1394
شماره خبر: 158382

آمار نهایی انتخابات مجلس دراستان البرز تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آمار نهایی انتخابات مجلس دراستان البرز تشریح شد


رییس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز آمار نهایی انتخابات در این استان و درحوزه های انتخابیه مختلف را تا تاریخ ۱۹ بهمن ماه تشریح کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی اظهار کرد: براساس آخرین لیست شورای نگهبان در شهرستان کرج ۶۳ نفرتایید شده اند و ۶ نفر انصراف داده اند و مجموع رد صلاحیت شدگان نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه ۱۶۲ نفر بوده است. وی به حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: در این حوزه ۱۸ نفر تایید شده اند ، یک نفر انصراف داده است و ۳۱ نفر هم رد صلاحیت شده اند.
روحی یزدی یادآور شد: داوطلبان درخواست کننده جابجایی حوزه انتخابیه لازم است درخواست خود را حداکثر تا ۲۲بهمن به فرمانداری حوزه انتخابیه مربوطه و یا وزارت کشور ارسال کنند.وی تصریح کرد: وزارت کشور درخواست افراد متقاضی را به شورای نگهبان ارجاع داده و در نهایت این شورا آن را به هیات نظارت استان فرستاده و هیأت نظارت استان نیز ضمن بررسی درخواست مراتب را ظرف ۲۴ ساعت به هیأت مرکزی اعلام و هیأت مرکزی موضوع را به وزارت کشور اعلام می کند. رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان البرز تاکید کرد: همه داوطلبین متقاضی جابجایی در انتخابات می بایست مراحل یاد شده را طی کنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود