5 اسفند 1394
شماره خبر: 159314

پیش‌بینی 662 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیش‌بینی 662 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کرج


فرماندار ویژه شهرستان کرج از پیش‌بینی 662 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا خبر داد.
محمدتقی ایرانی اظهار داشت: با تلاش‌های چند ماهه ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه کرج و هیئت‌های نظارت و اجرایی، تمام مقدمات لازم برای برگزاری روزی باشکوه در مرکز استان البرز فراهم شده است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 14 هزار نفر از عوامل هیئت‌های اجرایی و نظارت، نیروی انتظامی و دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتبط با ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه کرج برای برگزاری انتخابات در تلاش هستند. این مسئول افزود: از این تعداد بیش از 300 نفر در 3 ماه اخیر به طور دائم و شبانه‌روزی تلاش کرده و در ستاد انتخابات مستقر بودند. ایرانی با تقدیر از عوامل هیئت‌های اجرایی و دستگاه‌ها و نهادهایی چون نیروی انتظامی و آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر هیچ دغدغه‌ای برای اجرای انتخابات نداریم و به مردم اطمینان می‌دهیم که تمام سازوکارهای لازم برای انجام این مهم پیش‌بینی و فراهم شده است.
وی افزود: برای حوزه انتخابیه شهرستان کرج 662 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است که به طور همزمان اخذ آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را انجام می‌دهند. معاون استاندار البرز گفت: تعداد صندوق‌های رای در حوزه‌های انتخابیه بین دو تا چهار صندوق متغییر بوده و این امر بر اساس پیش‌بینی‌ها نسبت به جمعیت رای دهندگان انجام شده است. ضمن اینکه در صورت افزایش جمعیت در شعب، پیش‌بینی اعزام صندوق‌های سیار نیز انجام شده است. ایرانی بیان داشت: در حال حاضر شرایط بسیار خوب، با نشاط و پرشوری در شهرستان کرج وجود دارد و مردم ولایی و انقلابی این شهرستان همراه با دیگر ایرانیان آماده رقم زدن روزی باشکوه هستند. وی تاکید کرد: حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های رای به طور قطع توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را خنثی کرده و به جهانیان ثابت می‌کند که ملت ایران دارای اتحاد و وحدتی مثال‌زدنی هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود