8 اسفند 1394
شماره خبر: 159455

حضور حماسی مردم در انتخابات تجلی اتحاد و همدلی بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور حماسی مردم در انتخابات تجلی اتحاد و همدلی بود


حزب اعتدال و توسعه استان البرز عصر شنبه در بیانیه با تقدیر از حماسه سازی ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند، حضور حماسی مردم در انتخابات را تجلی اتحاد و همدلی دانست.
در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا البرز قرار گرفت، آمده است: ملت ایران این بار هم با حضور حماسی در هفتم اسفند ماه در پای صندوق های رای برگ زرینی دیگر در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند. در این بیانیه آمده است: انتخابات اخیر، وحدت ایرانیان سرافراز در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری محبوب، برای متجلی ساختن همدلی و تعیین سرنوشت خود در رقابتی سازنده، سالم و با ثبات و آرامش را پیش چشم جهانیان به تصویر کشید. در بیانیه حزب اعتدال و توسعه استان البرز آمده است: تحقق 60 درصدی مشارکت در انتخابات پیامی صریح و مقتدرانه مبنی بر اعتقاد راسخ مردم به این نظام مقدس و اعتمادشان به دست اندرکاران و مجریان انتخابات و ایمان به حق تعیین سرنوشت شان از طریق ساز و کارهای انتخاباتی و مردم سالار را به دشمنان این ملت مخابره کرد.
در این پیام تاکید شده است: امروز با پایان رقابت ها، موسم همکاری و حمایت توامان مجلس و دولت در پیشبرد اهداف عالیه نظام و خدمتگزاری به مردمی که شایسته تکریم و تجلیل هستند، فرا رسیده و حال که پس از تایید برجام، با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، زمان رونق اقتصادی و تثبیت اقتدار ایران عزیز قرار رسیده است، به حول و قوه الهی آینده ای روشن و عزت افزا، پیش روی ایرانیان فهیم متجلی گشته است.
حزب اعتدال و توسعه البرز در بیانیه خود آورده است: بر خود فرض می دانیم قدردان مجریان انتخابات، نامزدهای محترم از هر طیف و جناح و مردم شریف که تحت راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی این حماسه را رقم زدند، باشیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود